Hoi Inge

Hoi Inge,
Dat verhaal van de uitslag van de kijkoperatie heb ik dus gemist (sorry). Er gebeurt hier ook zoveel. Ik probeer wel alles een beetje bij te houden, maar is niet altijd te doen. Maar dit vergeet ik nu niet meer hoor. Wat vervelend meis dat het allemaal moeilijker wordt. Maar het gaat allemaal goedkomen voor ons! Mijn vriendin heeft na 4 ivf pogingen nu twee heerlijke jongen van 2.5 jaar. Als je de hoop niet opgeeft, gaat dat bij ons ook lukken.
Wel vervelend allemaal he? Echt ertegenaan kunnen jullie nu ook niet. Want dan komt dat van je man er bij en dat maakt het allemaal nog moeilijker dan dat het al is.
Hoe gaat het trouwens met je man? Gaat het al wat beter met hem?
Succes de 13e en laat wat horen okeej??
Sterkte meis en ik hoor je snel weer
Veel liefs Ang …

Welneee geeft niets! Ik heb ook grote moeite om het allemaal te onthouden hoor! We hebben er een goed gevoel over dat het ooit allemaal gaat lukken. Het is net als wat je voor Suus schreef als we straks een klein hummeltje in onze armen hebben dan zijn we alle ellende vergeten.
Met mijn man gaat het ietsje beter. De pijn neemt af dus we hopen dat hij volgende week naar huis mag om daar de laatste weken van platliggen vol te maken.
Dat hij beter wordt is nu prioriteit 1 en daarna gaan we weer aan de slag voor de kindertjes.
Ik laat uiteraard weten hoe het de 13 afloopt!
Bedankt voor je steun! Doet me echt goed!
Liefs Inge

Hoi Inge,
Ben niet altijd zo postief hoor......
Maar denk dan bij mezelf ja met negativiteit raak je ook niet zwanger, dus ga maar van het beste uit!
Bij mij is helemaal niks duidelijk omtrent de verklevingen. Mijn eierstokken zijn volgens mij nog helemaal in tact. Ik heb namelijk vorige week een reeks samenlevingstesten gehad en ik had een mooie eisprong. (belde de arts gisteren zelfs voor op om dat te zeggen). Dus ga ervan uit dat dat allemaal intact is. Vermoedelijk zitten er in mijn buikholte verklevingen. Dat betekend dat het zaad niet bij mijn ei kan komen door blokkades!!. Dat kunnen ze natuurlijk wel zeker zeggen na een kijkoperatie. Dus..... ja we zien wel. Ik vraag me trouwens af of ik voor de ivf behandeling niet in aanmerking kan komen voor iui??? Wanneer passen ze dat toe? Fijn om te horen dat het al wat beter gaat met je mannetje. Ik hoop dat jullie snel weer kunnen klussen ;-)
Hoop van je te horen
Veel liefs Ang..

Terug
Bovenaan