hoi inge

wowh inge dat klinkt ook goed, al zo snel naar de usa! ja laten we eerlijk zijn, laten we ook gewoon " genieten" van het niet-zwanger zijn, en alles nog lekker doen. laatst zeiden vrienden dit ook tegen mij (2 kids) o, nee zo'n vakantie zit er voor ons niet meer in. Dus ik zei ook vol trots " tja dat is het voordeel van geen kinderen". Ja ach ik weet ook wel dat ik mezelf een beetje voor de gek houd, maar je moet ook de +-kant blijven zien, dus creeer ik deze gewoon lekker zelf. Ik heb wel even gekeken of je een reis mag annuleren als je zwanger bent (ik kan me voorsetllen dat ik dan misschien niet zo'n zin heb in thailand). maar dat kan, mits je dit na constatering zsm aangeeft. Ik heb vandaag de boeking gereserveerd en maak hem definitief op mijn NOD, kan ik die dag tenminste ook iets leuks doen.

liefs simone

Jaaaa heerlijk he! Ik heb inmiddels alles definitief bevestigd. Teminste de eerste nachten in New York, de auto en de vlucht. Voor de rest gaan we vrijbuiten! Heb er echt zin in. Wel een dure grap hoor want we zijn nu al 2100 euro kwijt en dan moeten we nog voor een dag of 15 hotels, benzine en ons eten en uitjes betalen. Nou jaa het is wat je zegt. Waarschijnlijk toch de laatste keer. (hopen we)
Kan je ook annuleren als je bewust bezig bent met zwanger worden? Dus bv zoals ik met IUI? Ik vraag me dat af hoor.
We hebben over 4 weken de eerste IUI dus als het meteen raak is (wat ik nie geloof) dan ga ik zwanger op vakantie.

Jij wil dan dus annuleren. Kan ik me ook wel voorstellen. Thailand is toch een ander land. Al hangt het ervan af waar je heen gaat want in die resorts is het eten denk ik goed en hygienisch toch?

xx ing

Terug
Bovenaan