Hoi J

A

Anoniem

Guest
Hoe is het met jou

Bedankt voor je reactie op mijn baaldag
Je hebt absoluut gelijk, het maakt niet uit waarom je wachten.Wachten duurt altijd lang als je iets heel graag wil.
En gelukkig hebben wij een partner die ook wil.Ken een meisje die een hele grote kinderwens heeft, maar partner wil niet, tja dat is pas heel lastig.
Nou in ieder geval veel liefs en ben benieuwd hoe het met je gaat

Groetjes Doortje

Ha Doortje,

Verwacht niet dat je gelijk de eerste keer na het stoppen van de pil zwanger bent... Ik voelde dat ik op dat moment ook al zo lang had gewacht dat mijn eerste tekenen van menstuatie zo tegen viel! Nu kan ik er beter mee omgaan (zelfs al in de 2de ronde al...)
Maar kijk uit voor jezelf dat het je niet tegen gaat vallen. Het komt vast goed met ons, daar geloof ik wel in. Positief blijven.
En je hebt gelijk, het is heerlijk dat je man achter je staat! Mijn man is net zo zenuwachtig en wil alles weten wat ik merk aan veranderingen aan mijn lichaam. Hij gaat er zelfs uitgebreid voor zitten! Heerlijk als je man ook zo graag dezelfde wens heeft. Ik wens je alle geluk en laat even horen als je daadwerkelijk gestopt ben met de pil. Dan duim ik gelijk hard met je mee!
Groetjes J

ha J

Sorry ik had net je berichtje nog niet gelezen(stom!!)

Maar ik ben wel blij dat je het goed opneemt, dat je weer ongi bent. En ja ik heb me zelf voorgenomen, de eerste maand wil ik niet eens zwanger worden. We klussen dan wel gewoon. Maar ik kan eigenlijk toch niets uitrekenen. Je kunt wel uitgaan van 28 dagen, maar dat weet je net. Dus ik zie het wel. Als ik op het eind van dit jaar zwanger ben, zou ik dat geweldig vinden.Kan ik met mijn 29 ste bevallen. Ik heb altijd gezegd voor mijn 30e. Dus dan heb ik nog nruim de tijd. Ik wil alleen zo graag beginnen. Nou ja nog effe.
Volgende week vrijdag 25 ste naar de dokter terug, en als dan alles goed is heb ik 31 maart mijn laatste pil. Mooie datum dacht ik zo. Komt toevallig zo uit dat mijn strip dan op is.

Jullie ook veel geluk in de nieuwe ronde
groetjes Doortje

Ha doortje,

Ik ga de 25ste voor je duimen en vanaf 1 april volop! hihi.
Het zou inderdaad leuk zijn als je voor je 29ste kan bevallen en genieten van jullie kleine geluk. Maar ik vind je nu al een klei met eens terk karakter. Je hebt nu toch al heel wat meegemaakt bij artsen...
Het komt allemaal goed.
Groetjes en liefs J

Terug
Bovenaan