Hoi Jaquline

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik was benieuwd hoe het met je gaat? Zie dat je hier dus nog wel komt, zal wel moeilijk voor je zijn.
Misschien denk je wel, wie vraagt dat nu weer, maar ik ben zelf ook al 9 maanden bezig en "ken" je dus al een poosje.
Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!
Groetjes en tot "ziens"!

he hallo, dus jij bent ook van dat goeie bouwjaar?
Ik ben ondertussen al 24 maanden bezig, en het is balen he!
Ga je na een jaar na de dokter ik zou het wel doen, want het kan dus net als bij ons aan iets heel raars liggen, mijn man had een spatader, die is vorig jaar geopereerd nu zou het goed moeten komen, maar nog steeds niet zwanger!
Succes ermee!

Hey hoi,

Ken je naam inderdaad nog wel...
Kom hier dus nog wel,maar reageer niet echt vaak,omdat ik eigenlijk niet echt mee kan kletsen. Maar op zich gaat het wel goed met me...af en toe nog een dippie...of als ik verhalen lees dat er weer iemand zwanger is dan is het ff slikken...dan mis ik het zwanger zijn gevoel...
En er zijn weer een hoop zwanger heh...
Jullie zijn dus ook al een tijdje bezig zeg...al plannen om naar de ha te stappen?
Ben zelf nu bijna 13 maanden met de pil gestopt en bijna 9 maanden echt bezig...
Heb je een regelmatige cyclus? En wanneer is je nod?
Nou hopelijk is het bij ons allebei gauw raak
Ik mag 7 april weer naar de gyn dus dan hoor ik wanneer ik weer met clomid mag beginnen...

succes!!

groetjes Jacq

Hai,
Bedankt voor je bericht, er teveel mee bezig zijn is ook onzin, mijn zus is er ook altijd heel erg mee bezig, en is dus ook nu weer na een maand al zwanger van de 3e,
en bijna al de meiden in onze vriendengroep zijn zwanger, ik ontwijk vele verjaardagen, want dat doet me pijn, dan zeggen ze wel niet teveel mee bezig zijn, maar op zo'n verjaardag gaat het alleen maar over zwanger zijn, en het meten van dikke buiken, daar word ik ontzettend verdrietig van! Ik voel me een buitenbeentje!
Dus ik snap je zeker, je bent er echt niet meer mee bezig dan een ander, neem dat maar van mij aan! Laat ze maar doe lekker waar je zin in hebt, en doe leuke dingen samen!

Hoi,

ik ben ook al ruim een jaar gestopt met de pil en 9 mnd echt bezig.
Ik wil wachten met naar de ha gaan tot we een jaar bezig zijn. Ik dacht eigenlijk dat het na een jaar ook pas kon? Maar jij bent dus al eerder gegaan> Waarom kreeg je Clomid?
Mijn NOD is 12 april, komende dagen dus flink klussen, heb een regelmatige cyclus.

Nadat ik 8 maanden met de pil was gestopt liep ik al bij de gyn.
De ha had me doorverwezen.
Ik had nl. een lange onregelmatige cyclus en met tempen had ik geen verhoging.
Bij de gyn bleek dat ik PCO heb en dus geen eisprong.
Daarvoor kreeg ik dus clomid en na de 1e kuur had ik een eisprong en meteen zwanger!!
Dus heb denk ik wel mazzel gehad dat de ha me al zo snel doorstuurde...
Maar jij hebt dus een regelmatige cyclus,das wel beter!!
Ik werd echt frusty van een onregelmatige cyclus,niet wetend waar je aan toe bent en maar afwachten...
Maar als je al ruim een jaar met de pil gestopt bent kan je toch wel alvast naar de ha stappen?
Ik was dus 8 maanden gestopt maar eigenlijk pas 4 maanden echt bezig voor kindje,maar dat heb ik er niet bij gezegd tegen de ha.
Heb gezegd dat ik 8 maanden gestopt was,onregelmatige cyclus had en zwanger probeer te worden. Dus hij ging ervanuit dat we al 8 maanden bezig waren denk ik...
Maar misschien word je dan doorgestuurd naar de  gyn en krijg je wat onderzoeken,is ook weer goed voor je gemoedsrust.
Als er dan niks aan de hand blijkt te zijn valt er misschien een last van je af en ben je binnen no time zwanger!!!
En blijkt er wel wat te zijn dan ben je blij dat je dat nu weet dan over paar maanden...of niet?

groetjes Jacq

Hoi Jacq,

daar heb ik ook wel aan gedacht ja, maar aan de andere kent, het is al een keer gelukt dus zal het nu toch ook wel lukken? Ik gebruik ook ovulatietesten dus ik weet wel dat ik een eisprong heb.
We zijn wel bezig met het verbouwen van ons huis wat aardig wat stress oplevert, dat helpt ook niet denk ik...

Groetjes Janu

Ja dat heb ik ook ,tis toch al een keer eerder gelukt....maarja dat betekent helaas niet dat je gegarandeert een 2e krijgt.

Maar nog ff over die ovutesten....een positieve ovutest is nl. geen garantie dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt.

Dit heb ik van internet geplukt

De zogenaamde ovulatietesten die u in de apotheek koopt, testen niet de ovulatie, maar de LH piek. Deze gaat aan de eisprong vooraf. Zonder LH piek is er geen ovulatie, maar een LH piek wil niet altijd zeggen dat er een goede eisprong volgt. De progesteron bepaling zegt iets over de kwaliteit van het gele lichaam, en daarmee wat daaraan vooraf gegaan is, maar dat kan de volgende maand weer anders zijn.

groetjes Jacq

Terug
Bovenaan