Hoi Jeannette 34

A

Anoniem

Guest
Ha die Netje,

Zo, zo............. we zitten in de spannende dagen hè?
Het lukt met niet echt om er niet zoveel mee bezig te zijn. Voel steeds aan mijn buik  (.........niks te voelen hoor), bekijk mijn borsten .......of er misschien iets veranderd is.......... maar  ho maar............ Heb jij dat nou ook? Of is dat weer typisch iets voor mij? Hahahahaaa. Heb wel een volle buik, maar ik eet op het moment ook wat meer en geniet van lekkere hapjes; tsjaa........ daar is het dan vakantie voor, denk ik dan maar weer.

Ik had vandaag ook weer iets meer afscheiding (sorry) en dat heb ik nog iedere keer gehad voordat ik ongi werd, dus ik ga er maar weer gewoon vanuit dat ik deze week ongi word............ vandaag is het vcoor mij dag 23 dus over 4 dagen is ongeveer mijn NOD.
Ik probeer er soms wel wat luchtig mee om te gaan hoor en mijn  man ook.........zo van "pas op voor het vruchtje" als we b.v. aan het stoeien zijn e.d.

Dus jullie zijn op zoek naar een nieuwe badkamer? Wij hebben er vorig jaar ook een nieuwe in laten zetten; behoorlijk prijzig ja!
Wij hebben grote witte tegels aan de wand en op de vloer grote zwarte. Badmeubel en de rest van het sanitair wit met chroom. Heel strak eigenlijk. Vind het nog steeds heel mooi. Wij hebben alles eigenlijk vrij modern/strak ingericht. Niet te veel poespas.

En nu we vakantie hebben blijven we aan het kopen; vorige week b.v. grote plantenbakken. Afgelopen donderdag hebben we in Den Bosch gewinkeld; KASSA! Dinsdag moet de auto een beurt hebben en gekeurd worden.............en ga zo maar door! We zijn trouwens ook aan het kijken naar een andere (ruimere) auto; van die prijzen schrik je dus echt!..............dus dat wordt nog even doorsparen, hahahaa! Maar ach, zo lang deze auto nog rijdt, doen we het er wel mee.

Meid, heel veel succes in deze spannende dagen en TOI TOI TOI.............. en we laten ons niet gek maken hè?!!!

Groetjes,

SUUS

Hé Suus, daar zijn we weer.

Helaas zijn vandaag de rode duivels doorgebroken......

shit shit shit... Grrrrrrr....!!!!!

Weer véél vroeger dan normaal de cyclussen worden nu ook weer véél korter.
Zit nu op 24 dagen....

Maar niet getreurd  nieuwe ronden nieuwe kansen
Wellicht dat het dit keer wel zal lukken..

Suus, ik duim nog steeds voor je..  en hoop dat jij nu wel met een héél positief bericht zal komen.

Even op de badkamer terug te komen, ik denk wat dat betreft dat wij wel dezelfde smaak hebben, wij hebben ook gekozen voor strak modern en grote tegels.
Nu eens bewust  gekozen voor een andere kleur tegel, dit huis heeft namelijk al zwart/wit, (woon hier nu 2 jaar) en in mijn vorige huis ook al.
Je begrijpt ik vind deze kleur geweldig maar soms moet je eens wat  anders hé.
Mijn  het toilet doe ik wel weer zwart/wit hoor...!!!! Moet  toch ergens weer terug komen hé...

Grotere auto.... GEZINSAUTO...?????

Kindjes, hond, ouders gezellie.....

Ha ha ha....

Meid ik ga even uitrekenen wanneer mijn nieuwe klusdagen zijn..

Ik hoor gauw van je.... toi toi toi..

Héél véél liefs
Netje

Hoi Jeannette,

Wat jammer dat je ongi bent geworden! Maar inderdaad volgende ronde, nieuwe kansen!

Bij mij is nog alles "rustig". Voel wel wat gerommel in mijn buik.......... dus ik reken er gewoon een beetje op dat ik morgen ongi word.

Toen ik net gestopt was met de pil, waren de cyclussen bij mij ook veel langer............het begon met 31 dagen....29, 27 en nu zit ik dus zo rond de 26. Vandaag is het dag 26. Heb de temperatuur vanmorgen niet meer gemeten............ik merk het wel. Heb vanmorgen trouwens wel snel een testje gedaan ............. negatief hoor............is ook nog te vroeg om te testen........maar ach, had er nog één in huis liggen en aangezien ik nogal nieuwsgierig ben????
Ik haal die dingen voorlopig wel niet meer in huis..........ga ze pas weer halen als ik écht overtijd ben!

Tsja............. we wachten maar weer af!

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan