hoi jenke

bedankt voor je reactie,spannend zeg nu voor het echie!!!!ik wil eigenlijk inderdaad pas stoppen als we gaan klussen.en dan begin ik maar 2 maanden van te voren met foliumzuur te slikken.kan toch wel met pil of werkt het dan niet goed?ik moet er allemaal nog inkomen hoor.hoe voel je je eisprong dan?wel handig zeg groetjes boob
 
hartstikke bedankt voor je tips.en je interesse.heel veel plezier op tenerife en heel veel sucses met de kinderwens wie weet treffen we elkaar nog eens hier doei boob
 
Ik moest er ook weer echt even inkomen. M'n biologie was diep weggezakt!! Maar je kunt gewoon folium slikken bij de pil. Het is een soort extra vitamine, dus kan geen kwaad. M'n eisprong voelt bij mij aan alsof ik ongesteld moet worden. Echt zo'n buikpijn. Maar ik geloof dat dat ook weer bij iedereen anders voelt. En de meeste vrouwen voelen het niet eens!! Maar een ding kan ik je vertellen: het is supperspannend!!!!!!!
 
ja jenke heeft gelijk foliumzuur kun je gewoon slikken het is goed voor je zelf ook het is gewoon een vitamine die ook in bepaalde groente en fruit zit maar alleen van groente en fruit krijg je de goede hoeveelheid niet binnen...
heel veel succes en over de pil je kunt stoppen en gelijk beginnen in augustus heb ik ook gedaan en 8 juni mijn NOD spannend.
succes liefs sandra
 
Terug
Bovenaan