hoi judith(misSjud3)

hallo,

hoe gaat het nu met je dochtertje? met dinand gaat het wel redelijk goed, heeft alleen nu weer wat last van zijn darmpjes hij heeft vanavond twee kleine hapjes worteltjes gehad, ik dacht probeer het nog 1 keertje want over 3 weken is hij 6 mnd. dan zal ie dr toch aan moeten geloven maar blijkbaar gaat dat nog niet goedben benieuwd hoe dat nu dan verder moet........

ik hoop dat het bij jou wat beter gaat,

ik hoor het wel weer

groetjes susanne

oh ja ga donderdagmiddag voor het eerst naar de osteopaat!

Hi Susanne,

Hoe was het bij de osteophaat gegaan vandaag? Die van mij belde vandaag of er nog verandering was geweest sinds donderdag, het laatste bezoek zeg maar. Maar dat is niet zo. Helemaal niks, dus niet positief, maar ook niet negatief. Maar daar wist ze verder niet zoveel op te zeggen, ze zei dat het nog kon komen, dat het nog te vroeg was om er iets van te zeggen. Ze is wel minder tevreden sinds vrijdag, maar ja, dat kan ook een sprongetje of iets zijn. Worteltjes was écht geen succes bij ons!! Dat kwam er echt met nog veel kracht en ellende uit dan de melk. Dixap ook trouwens. Ze zeiden dat we wel tot 9 maanden mochten wachten met bijvoeding.

Omdat er in de melk toch wel voldoende zit. Dus ik ga er ook niet te snel mee beginnen. Ze is nu net 5 mnd en ze zit zelf boven het gemiddelde gewicht! ja ongelooflijk!
Ik had ook nog een heel verhaal geschreven bij mijn eigen topic. Weet niet of je die nog had gelezen?
Maar ben benieuwd hoe het is gegaan in ieder geval! Dus als je tijd hebt, laat maar even weten!
Fijne avond!

hey judith,

de osteopaat is niet doorgegaan helaas.... hij belde vanmorgen af, ziek, maar ik zou morgen even terug bellen voor een nieuwe afspraak, de worteltjes ging opzicht wel goed maar nu had ik vanmiddag wat meer gegevne maar daar spoog ie vanavond nog steeds van, dinand zit volgens mij ook in een sprongetje ook niet echt tevreden en wat hangerig het slapen is helemaal een ramp, overdag gaat het wel maar sávonds en s'nacht, is het echt om te huilen op het moment, wel fijn om te horen dat de bijvoeding vanaf 9 mnd pas echt nodig is, dat wist ik niet, ik ben er ook heel erg mee bezig, maar dat hoeft dus nog helemaal niet gelukkig.ik dacht ook dat ze van de opvolgmelk niet zoveel meer mochten hebben?

ik had je bericht vanmiddag nog wel gelezen bij dat andere topic, wel fijn dat er zoveel mensen reageren, ik had gisteren nog gebeld met de assistente van de kinderarts, de ka zou terug bellen, maar heb natuurlijk niets gehoord, zullen wel hebben gedacht heb je haar ook weer......maar niet zo netjes van ze.

ik begin ook steeds meer te twijfelen hoor, of dat er daadwerkelijk wel wat aan de hand is, omdat ik niet serieus genomen wordt, maar ik wacht nu rustig 9 mei af en dan kijk ik wel weer wat er wordt gezegd, bij jou ging de rijstebloem nu goed he?

nou is een aardig verhaal geworden geloof ik hahahaha maar is wel fijn zo een beetje van je af schrijven, ik ga gauw weer naar 'm toe want ik hoor 'm alweer,

fijne avond nog!

Hoi dames,

Ik wil even inhaken op de 9 maanden. Bijvoeding wordt aangeraden vanaf 6 maanden niet eerder maar ook niet later. Dit is nl belangrijk voor de mondmotoriek, het leren praten, kauwen maar ook voor het leren van smaken. Bijvoeding is tot het eerste levensjaar bijvoeding in die zin dat de melk nog het hoofdvoedsel is waar de kindjes de voedingsstoffennuit halen. De bijvoeding kan dan in dan tot de 1e verjaardag langzaam worden uitgeprobeerd.
Mocht er inderdaad sprake zijn van een allergie en zijn jullie nog in de testfase dan is het belangrijk dat alle bijvoeding gestaakt wordt en de melkvoeding voor kindjes met koemelkallergie gegeven wordt en ook de provocatie is uitgevoerd voor er weer met bijvoeding gestart wordt cb en eventueel een dietist( voor het introduceren van bijvoeding)  kunnen hier bij helpen.

Terug
Bovenaan