Hoi Karina

Heb het de afgelopen week erg druk gehad met verjaardagen, vandaar dat ik nog geen tijd had gehad om te reageren. Maar zoals beloofd. Heb 24 februari weer een echo gehad, en alles bleek gelukkig helemaal in orde te zijn. Het kindje leeft en maakt het goed. Het bloeden kwam doordat de placenta erg laag ligt. En door harde ontlasting en sex kon je dus bloedingen krijgen. Ben heel erg opgelucht dat alles toch goed blijkt te zijn. Kon tot die tijd ook nog absoluut niet geloven dat ik een levend kindje bij me droeg. Maar nu probeer ik toch van mijn zwangerschap te genieten.
groetjes Marty

Wat hartstikke goed, zeg, echt heel gaaf voor je! Ik ben erg blij om te horen dat alles goed met jullie gaat. Geniet er inderdaad lekker van!!! Succes met alles, je verdere zwangerschap, met de bevalling en wat je daarna allemaal te wachten staat.
Wanneer ben je uitgerekent?!?
Ik hoop je niet meer op deze site te zien, alleen bij de zwangerschap forum (goed bedoeld hoor). Misschien tot ziens en het ga je goed!!!
Grr Karina

Hoi Karina,
Ik ben op 10 augustus uitgerekent. En ik ben nu dus regelmatig te vinden op het augustusforum. Nog bedankt voor je reacties.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jouw?
Ik wil jou ook nog heel veel succes en geluk wensen voor nu en in de toekomst.
Groetjes Marty

Wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap en dat het aan de placenta ligt. Ikzelf had ook een voorliggende placenta, waardoor de zwangerschap niet helemaal vlekkeloos verliep. Maar we hebben wel een prachtige gezonde zoon!!
Veel succes

groetjes trudy

Hoi Marty,
Met mij gaat het op zich wel goed, je houdt je ups & downs, dat wel. Maar gelukkig gaat het lichamelijk ook goed met me. Heb geen klachten gehad, een goeie menstruatie achter de rug (nog nooit zo optijd geweest). Ik merk wel dat ik het er de laatste tijd wel weer iets moeilijker mee heb, een vriendin is bijna uitgerekent, andere vrienden hebben net te horen gekregen dat ze weer zwanger zijn. Ik ben niet jaloers, integendeel juist, maar ik merk wel dat ik dan denk, waarom loopt het bij hen wel allemaal zo soepel. Ik gun het niemand, laat ik dat voorop stellen, maar ook mijn wens is niets liever dan een gezond kindje op de wereld zetten.
Voor jou ben ik ook erg blij, ik zal ook je verhaal op de augustusforum blijven volgen, dat vind ik wel leuk.
Grr Karina

Terug
Bovenaan