Hoi Kat

A

Anoniem

Guest
Hoi, heb jij nu as zaterdag je NOD? Ikke as zondag. Ik ben er deze keer weer  meer mee bezig dan de afgelopen maanden.  Ik heb bewust een paar maanden even niet geforumd, want ik  voelde telkens vanalles!!! Maar nu is het weer even anders. Heb een ander gevoel in mijn onderbuik een beetje drukkend ofzo. Heb jij symptomen??

Hoi Finn,

Erg he, die onzekerheid. Ben je pas gestopt met de pil/spiraal? Voor mij is dit ronde 4 na mijn miskraam in april. Daarvoor heeft het 3 maanden geduurd voordat het raak was. Redelijk vlot dus. Ik heb op dit moment last van vermoeidheid, een volgevoel in mijn buik, winderigheid, rara geurtjes ruiken en een vaag misselijk gevoel. Maar ik heb al wel eens vaker zulke klachten gehad, en dan werd ik gewoon ongi. Ik durf het dus niet te hopen.
Maar ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen! Laat het even horen als je meer weet. Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

Oeps, weer slecht gelezen. Zie nu dat je een paar maanden bewust niet geforumd hebt
 Jullie zijn dus ook al wat langer bezig. Voor de eerste? Wij voor de tweede. Onze zoon is ruim 2. En het kriebelt bij mij al wat langer, maar moest eerst mijn man overhalen. In december 2004 is mijn Mirena eruit gegaan, en zijn we echt aan de slag gegaan!

Groetjes, Kat

Hoi. Wij hebben vanaf vorig jaar augustus eigenlijk al een echte kinderwens, maar toch maar even gewacht met klussen in verband met mijn werk. Eigenlijk dom natuurlijk maar voor het zelfde geval is het meteen raak. Ik hoor het in ieder geval wel in mijn omgeving. In januari ben ik gestopt met de pil en dacht uiteraard ook dat het meteen raak zou zijn, maar helaas. Wij gaan nu voor ronde 7..as zondag is het zover.
Jij hebt dus een lief kleintje van twee, en toen je zwanger was van de eerste had je dat toen meteen door?? Kwaaltjes ook?
Ik heb nu alleen die branderige borsten gevoel en bultjes. Maar je lichaam kan je nogal misleiden, gek he?

Hoi Finn,

Ja een menselijk lichaam is maar een vreemd ding. Ik ben inmiddels 3 keer zwanger geweest, en iedere keer was het anders. De eerste keer had ik last van mijn borsten, buik en veel plassen. Helaas ging het na een paar weken mis. De tweede keer had ik bijna nergens last van. Alleen wat last van metaalachtige geur en smaak en vaak plassen. De echte klachten begonnen pas een week na de test. Ik wist zeker dat het deze keer goed zat, dus ik testte 3 dagen voor NOD al positief. Onze zoon was het resultaat. Afgelopen maart was het weer raak. Weer last van mijn borsten, jeuk, veel plassen, winderigheid. En helaas weer mis na een aantal weken. En nu voel ik dus iedere maand wel wat, maar ik word iedere keer gewoon ongi. Vandaar dat ik het nu niet meer weet. Dit keer heb ik last van metaalgeur en smaak, vaag misselijkgevoel en winderigheid. We zullen het dus maar weer afwachten. Het voelt goed, maar ook dat gevoel heb ik al een keer eerder gehad. Gewoon afwachten dus!
Maar dat van jou klinkt ook goed! Het kan, het zijn verschijnselen. Heb je dit al eerder gehad? Ook voor jou geld dus (helaas) gewoon afwachten. En laat dat nou het moeilijkste zijn! Wat duurt de tijd toch lang!

Maar ik duim voor je!
Groetjes, Kat

Ja inderdaad, vooral als je het het liefste NU wilt weten. Dus jij had al een test gedaan voor je NOD en die was dus ook positief?? Zo veel hormoon al dan?? Ik denk ook aan jou as zaterdag!!!

Nou, ik weet niet hoe het met je gegaan is??

Ik ben afgelopen zondagochtend,middag,avond ongesteld geworden, nou ja ongesteld?? Een klein beetje heb ik maar gevloeid??? Ik snap er echt niets meer van en ben het vandaag al niet meer. Het is echt anders geworden sinds een paar maanden. Ik heb na het lezen van het forum ook maar tarwekiemoliecapsules gehaald. Baat t niet dan ... ja.
We beginnen maar weer opnieuw op naar Ronde 8!

Terug
Bovenaan