Hoi Finn,
Ja een menselijk lichaam is maar een vreemd ding. Ik ben inmiddels 3 keer zwanger geweest, en iedere keer was het anders. De eerste keer had ik last van mijn borsten, buik en veel plassen. Helaas ging het na een paar weken mis. De tweede keer had ik bijna nergens last van. Alleen wat last van metaalachtige geur en smaak en vaak plassen. De echte klachten begonnen pas een week na de test. Ik wist zeker dat het deze keer goed zat, dus ik testte 3 dagen voor NOD al positief. Onze zoon was het resultaat. Afgelopen maart was het weer raak. Weer last van mijn borsten, jeuk, veel plassen, winderigheid. En helaas weer mis na een aantal weken. En nu voel ik dus iedere maand wel wat, maar ik word iedere keer gewoon ongi. Vandaar dat ik het nu niet meer weet. Dit keer heb ik last van metaalgeur en smaak, vaag misselijkgevoel en winderigheid. We zullen het dus maar weer afwachten. Het voelt goed, maar ook dat gevoel heb ik al een keer eerder gehad. Gewoon afwachten dus!
Maar dat van jou klinkt ook goed! Het kan, het zijn verschijnselen. Heb je dit al eerder gehad? Ook voor jou geld dus (helaas) gewoon afwachten. En laat dat nou het moeilijkste zijn! Wat duurt de tijd toch lang!
Maar ik duim voor je!
Groetjes, Kat