Hoi Kat

A

Anoniem

Guest
Hoi Kat,

Hoe zit het met jou gevoel met deze ronde, nog een klein weekje wachten en dan is het zover, zwanger of ongi. Ik heb, maar dat heb ik vaker gehad, dit keer een heel goed gevoel erover, al hebben we niet constant om de dag geklust.
Maar goed, allemaal kleine verschijnselen die weer allebei de kanten op kunnen, schiet weer niet op. Morgen moet ik bloed laten prikken, voor de gyn.

Verder liep ik vandaag bij ons in het dorp en kon het niet laten om iets voor mijn man te kopen (boekje over vader worden), wat ik als kadootje wil geven als ik zwanger zou zijn, ligt nu in de la ingepakt en wel.

Hopelijk is het deze ronde raak, maar andere kant, dat hoop ik al heel wat rondes.

Groetjes Alice

Hoi Elles,

Ik ben er eigenlijk vrij zeker dat het deze maand niet raak is. In mijn vruchtbare periode hebben we wat woorden gehad hier. We hebben maar 1 keer geklust in die periode. Dus ik denk niet dat dat genoeg is. Ja, ik ken ook de woorden: 1 keer kan genoeg zijn. Maar daar geloof ik niet meer in. wel verschijnselen, maar die heb ik iedere maand. Dus daar ben ik ook niet meer van onder de indruk.  Dus, deze maand mag jij me gaan verrassen! Ik wil best nog even wachten hoor. Als jij dan eerst mag. Er zijn nog een paar mensen die ik het heel hard gun. 2 vriendenstellen hebben problemen met zwanger raken. Wij hebben al een knul, en ik gun hen dat ook! Dus als ik dan een paar maanden moet wachten, en jullie zwanger raken is het ook goed.

Dit weekend lekker een paar dagen eruit met man, zoon en schoonouders. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. We kunnen niet altijd even goed met elkaar, maar onze zoon is gek op opa en oma. Verder is zoonlief inmiddels 2 keer op de peuterspeelzaal geweest. Beide keren mocht ik meteen weg van hem! Ik had hele drama's voorzien, maar werd gewoon door hem naar huis gestuurd. Mama fiets huis. Daag! klonk het dinsdagmiddag. Er kon nog een kusje af, en ik kon gaan. Prima hoor, maar ik had het er moeilijker mee dan hij. En het is fijn om te weten dat hij het er naar zijn zin heeft.
Verder weinig te melden.

Veel succes bij de gyn. Wie weet krijg je leuk nieuws na het bekijken van de bloeduitslagen! Ik ga voor jullie duimen!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan