Hoi Kim

Hoi, ik las net je vraag en dacht ik antwoord maar hier want ik moest eenpittig eind terug lezen. Ook wij houden van verre reizen en gaan dus nu naar Canada. Daar kan je rustig heen alsje zwanger mocht blijken. En ik ben het met die meiden eens ga eens kijken waar je heen kan als je zwanger blijk tte zijn. Wat vaccinaties betreft deze kan en mag je gewoon halen volgend de GGD. Alleen malaria tabl mag je niet slikken (of mag wel maar dan een 6 maanden niet zwanger worden!). Dit wasoor mij een reden om ergens heen te gaanwaar we dat niet nodig hebben. Verder zou je anders de GGD en de apotheek eens om advies kunnen vragen. Zij hebben beide veel gegevns over verre bestemmingen. Nou Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes met het uitzoeken van een bestemming!

Liefs Sophia
 
Deze info klopt helemaal!
wij gaan naar Egypte en ik heb hep.a en DTP gehaald,dat mocht gewoon,en idd malariapillen niet.
TIP!!!!!!
vraag meteen de hep.a voor 15 jaar!!!!
wel wat duurder,maar dan hoef je dus voorlopig niet meer.voor Turkije en zelfs zuid-frankrijk wordt hij tegenwoordig aangeraden en anders moet je hem elk jaar halen en ben je toch nog duur uit!!!
gr. petra
 
Wat betreft de malaria pillen hangt dit trouwens wel af van de soort pillen. Paludrine mag bijvoorbeel dwel maar een ander (lariam of ik wet niet exact) bijvoorbeeld weer niet. En dat hangt af van de plek waar je heen wilt wat je nodig hebt. Maar misschien wel zo makkelijk en veilig om iets te kiezen waar je dat niet nodig hebt.

Persoonlijke aanrader als je van natuur houdt (het land heeft niet zo veel cultuur) is Costa Rica. Super fijn, makkelijk reisbaar land echt heel erg mooi.
 
Terug
Bovenaan