hoi Kimmie

Hoi Kim,

Ik wil je bij deze eerst even feliciteren. Wat ontzettend gaaf dat je gelijk zwanger bent. Ben wel een beetje jaloers hoor. Wil het nu ook zo graag. Wat kan het eigenlijk snel gaan dan he. Ik hoop toch dat je me een beetje op de hoogte kunt houden over hoe het met je gaat. Vind het fijn om van je te horen. Heb je ooit nog wat van de andere Susan gehoord??? Jullie hebben langer met elkaar geschreven. Ik ben nog steeds niet ongi. Maar heb eigenlijk geen andere pijntjes. Hoe zat dat bij jou aan het begin. Voelde je toen ook echt al wat. Was je misselijk, rugpijn, gevoelige borsten of kwam dat pas later? Wil heel graag van je weten hoe het voelt. Natuurlijk weet ik dat dat bij iedereen anders is, maar toch. Ik ben dus nog steeds niet ongi en heb ook niet echt het gevoel dat dat gaat komen. Maar de testen die ik gedaan heb waren negatief. Ga morgen denk ik toch nog maar even weer een test kopen. Als ik aan het einde van de dag dan nog niet ongi ben ga ik de volgende ochtend maar weer testen ofzo. Weet jij eingelijk ook wanneer je het beste kunt testen?? In de ochtend (eerste urine) of maakt dat niet uit?
Nou meid ik vind het voor jou echt supergaaf. Jij weet nu dat je straks waarschijnlijk achter de kinderwagen loopt en dat lijkt me zo super. Geniet er maar lekker van en hopelijk tot snel.

Liefs Susan
 
Hallo Susan, wat leuk dat jij het inderdaad bent. Grappig dat we elkaar dan toch weer spreken. Nee, ik heb andere suzanne ook niet meer gesproken of gelezen. Ik ben nou jou ook een tijdje weg geweest omdat mijn vriend nog even wilde wachten. Het is bij ons inderdaad supersnel gegaan.

Wanneer had jij je nod? In het kort even mijn historie (mag je ook overslaan hoor) Ik had een redelijk onregelmatige cyclus van 24, 28,34, 26 dagen dus dat was best lastig je nod bepalen. Ik heb op 5 april mijn laatste ongesteldheid gehad en ongeveer twee, drie weken daarna begon het wel een beetje te rommelen in mijn buik, ook had ik een week voor mijn nod (ik ben uitgegaan van mijn langste cyclus) kreeg ik erg veel last van pijn in mijn onderrug (dit heb ik ook altijd als ik ongie moet worden) en ik kreeg toen ook zere borsten. Omdat ik mezelf in de voorgaande maanden ook liep gek te maken dat ik verschijnselen had, was ik nu heel erg rustig ik heb ook pas zaterdag 8 mei voor het eerst getest. Om de een of andere reden had ik een soort rust over mij heen. En toen was die test (Clearblue met ochtendurine) positief dus zwanger.

Ik moet eerlijk toegeven dat als het eenmaal zover is dan schrik je toch wel even. En het is natuurlijk nog behoorlijk pril allemaal. Ik wil er niet teveel aandenken maar er kan natuurlijk nog van alles mis gaan. Maar daar gaan we niet vanuit.

Als ik jou was zou ik inderdaad morgenochtend gewoon nog een keer testen met ochtendurine. Meid heel veel succes en ik hoop dat je ook mee kan naar het januari forum. Ik hoop je nog vaak te spreken.

Dikke kus Kimmie

PS Wat deed jij ook alweer voor werk?
 
Hallo allemaal,

Ik schrijf niet zoveel, maar ik lees altijd wel alles.
Nu wil ik toch iets van mij afschrijven...
In maart en miskraam gehad (na 1 1/2 jr. proberen). Na 4 1/2 had ik weer mijn menstruatie. Heel heftig deze keer. Nu na 3 weken (dus een week tevroeg) begin ik ineens te vloeien. Er komen ook een soort velletjes mee net als bij mijn miskraam.
Hiervoor was ik zeer regelmatig, dus de verbazing was gisteren groot! Nu blijf je natuurlijk altijd hopen, je hoort weleens van innestelings bloedingen, is dat dan veel? Een maandverband vol?
Kijken of het doorzet en dan maar weer aan de slag!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan