Hoi Kimmie

Ja ik vind het echt superleuk om weer met je te schrijven. Toen ik terug kwam van mij werk (lerares basisonderwijs groep 4) wilde ik gelijk op de pc, maar helaas vriend lief zat er al achter. Kan dan altijd heel moeilijk wachten tot dat ik aan de beurt ben, maar nu mag ik dan eindelijk. Vind het echt heel gaaf dat we elkaar dan toch weer tegenkomen terwijl jij eingeljk al een grote stap verder bent.
De nieuwe testen liggen al weer in het kastje. Laat ze daar nog mooi even twee dagen liggen. Wil eingelijk donderdag ochtend gaan testen en hoop dan zooooooooooooo dat ik toch nog positief is. Het kan wel want ik lees verschillende berichten van mensen die bij de eerste keer testen en tweede keer nog negatief hadden maar later toch zwanger bleken te zijn. Meestal ben ik niet echt overtijd maar nu toch al wel vier dagen. Heb steeds een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en moet vaak naar de wc (maar dat kan ook komen omdat ik elke keer bang ben dat ik toch ongi ben). Ik ben dus niet echt rustig. Wou het wel graag zijn, maar lukt niet echt. Op school stond ik mijn soepje in te schenken en ondertussen kijk ik dan vaak naar mijn buik en net op dat moment komt een collega binnen en die laat me een plaatje van een echo zien en zegt dit groeit nu in mijn buik. Zij blijkt al 3 maanden zwanger te zijn. En dan ben ik voor haar natuurlijk heel blij, maar dan wil ik het ook graag zijn!!!!!! Ach komt ook vanzelf. Hoop alleen niet dat ik zoals sommigen twee jaar moet wachten. Lijkt me geen pretje. Je bent nu helemaal enthousiast en iedereen in je omgeving lijkt ineens wel zwanger te zijn. Er wordt ook heel vaak gevraagd of ik al zwanger ben (omdat mijn partner en ik natuurlijk al 7 1/2 jaar bij elkaar zijn, beide werken en een mooi huis hebben groot genoeg voor een kind) en dan zeg ik elke keer maar dat dat vanzelf komt, maar nu nog maar even niet. Tja ze moesten eens weten. Snap soms ook niet dat mensen dat maar blijven vragen. Alsof het bij iedereen altijd maar gelijk lukt. Ach ja, ben in elk geval blij dat ik met jou er lekker over kan praten. Had graag in jouw'n schoenen willen staan, maar goed wie weet....... het kan nog steeds! Hoe oud was jij ook al weer. Ik ben zondag net 25 geworden. Mooie leeftijd om mams te worden dacht ik zo. Zodra ik iets meer weet zal ik je dat natuurlijk gelijk melden. Ook als de test niet de gewenste uitslag heeft. Maar hoop dat je voor me zult duimen.

liefs mij.

Hallo, Ben jij de Susan die op mijn stukje heeft gereageert? Dan heb ik er mijn reactie weer onder gezet, ik hoop dat je het leest ! Daar heb ik ook wat over mezelf verteld, leek me beter om dat onder jouw stukje te doen, dan leest niet iedereen het. Hoop weer snel wat van je te horen, we zijn bijna even oud. Da's leuk !
groetjes van Lianne. ps, ik denk dat wanner je dit leest je wel een pagina terug moet om mijn verhaal te lezen. Er stond geloof ik boven: marijke en Susan.

Hai Susan,

Ik vind het ook heel leuk om weer met je te schrijven. Ik had in mijn gedachten inderdaad dat jij juf was. Ik wordt dinsdag as 25 dus we zijn ook nog even oud.

Ik ken je gevoel dat nu je bezig bent met zwanger worden, iedereen wel zwanger lijkt. Ik prijs ons erg gelukkig dat het zo snel gelukt is, ook al moeten we nog wel een beetje aan het idee wennen hoor. En het is natuurlijk nog heel pril, ik hou er ook nog steeds wel een beetje rekening mee dat het nog mis kan gaan. Vind je dat gek? Je hoort zoveel verhalen dat het mis kan gaan, dat ik mezelf pas kan laten gaan als ik een echo heb gehad.

Ik duim me natuurlijk helemaal suf dat het bij jullie ook raak is nu. Ik heb vanaf gisteren wel wat meer klachten, ik ben wat misselijk en moe, maar ik neem het allemaal voor lief. Mijn ouders en schoonouders weten het al, we hebben het op moederdag verteld (dat kwam zo uit) en die vinden het geweldig. Nou suus, nogmaals ik duim voor je en ik spreek je snel.

Dikke kussen Kimmie

Ja daar ben ik nog even weer. Ik zou het zelf wel heel erg leuk vinden als wij emailadressen gingen uitwisselen. Is wat persoonlijker. Weet niet of jij ook wel eens op de Msn zit. Ik wel. Misschien wel heel raar hoor, omdat we eigenlijk elkaar niet eens kennen. Toch voelt dat heel anders. Ik vind het echt heel erg leuk om elke keer van je te horen. Je moet er maar even over nadenken. Als jij het wilt krijg je de volgende keer hier mijn emailadres.

Liefs mij en tot snel

Terug
Bovenaan