hoi kimmie

Weer bijna een dag voorbij en nogsteeds niet ongi. Hoop dat het zo blijft. Lees op verschillende sites dat wanneer je de eerste dag test het best kan zijn dat er dan nog niet voldoende HCG in je urine zit en dat ze het daarom aanraden om het na een week nog eens te proberen. Dan moet er zeker voldoende HCG in urine zitten. Ik hoop maar dat dit ook zo bij mij is. Kans is natuurlijk groot dat ik niet zwanger ben, maar goed zit nu toch wel al in dag 33. Tja duimen maar. Doe ik zelf ook. Moet heel vaak plassen en ben dan altijd weer opgelucht wanneer ik geen bloed zie. Ja ben er wel veel mee bezig.
Natuurlijk is het niet raar dat je nog een beetje voorzichtig bent. Het is nog zo pril. Ben wel benieuwd wanneer je straks uitgerekend bent. Jij zegt dat je in het januari forum zit, maar volgens mij moet jij op deze manier toch echt eind december bevallen. Niet??? Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Durf eigenlijk niet meer zo goed nu het de afgelopen keer negatief was. Ben elke keer aan het kijken of ik me niet vergist heb en dat ik gewoon vrijdag mijn NOD heb, maar het klopt echt dat ik nu toch zeker vijf dagen overtijd ben. Hopen, hopen, hopen. Een ander meisje met wie ik schrijf (Lianne) is nu ook zwanger. Ben voor jullie erg blij. Probeer er wel een beetje van te genieten he. Niet druk gaan maken. Het komt vast helemaal goed. Over een paar maanden heb je vast een hele gezonde dochter of zoon (oh wat klinkt dat raar he?).

Ik hoop je weer heel snel te spreken. Lief trouwens dat je elke keer hier ook even kijkt, terwijl je nu eigenlijk op het januariforum zit.

Knuffel van mij.

Hai Susan,

Mijn vingers zijn helemaal blauw van het duimen, maar ik hou vol hoor. Ik vind het heel erg knap dat je nog niet getest hebt hoor. Ik heb getest een dag na mijn langste cyclus en toen was het meteen positief, wel een licht streepje hoor.

Wat mijn uitgerekende datum, ik heb mijn laatste menstruatiedatum ingevuld bij www.babybrabbel.nl en dan komt er zo rond half januari uit. Ik ben nu ruim 6 weken zwanger, dus inderdaad nog pril.

Meid, hou vol en ik spreek je snel weer.

Dikke kussen Kimmie

Terug
Bovenaan