Hoi Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Ik dacht begin maar effe op nieuw, die ene pagina werd zo lang.
Ik ben inderdaad geopereert in Maaseik. En nee ik ben niet ontslagen. Ik had een tijdelijk contract. Ik heb inmiddels al voor een paar uur per week werk gevonden. Maar voor de resterende uren is het volgens mij nog lang zoeken.
Nou ja, ik heb dit al vaker gehad. En ik vind altijd wel weer werk, al is het niet in die sector wat ik zoek. Ik ga gewoon met de pil stoppen, met of zonder werk.

hee fijne dag op je werk morgen, en tot schrijfs

Groetjes Doortje

hoi doortje,

Ik zag vandaag dat er weer een zwangere in ons midden is, het lijkt wel of het in de lucht hangt deze keer! hopelijk komt die wolk dan ook even boven belgie drijven zodat ik er ook van kan meepikken, haha.
Nog steeds geen rode duivels te bekennen hier, ook geen krampen of zo, dus hopelijk blijft het ook weg!
Ze zeggen dat het snel zou zijn al in de derde ronde, maar ik heb deze maand toch nog een aantal dames zwanger "zien" worden die ook net bezig waren dus het kan toch...

Soms maak ik me er zelf helemaal gek mee heb ik in de gaten, vooral als het richting mijn NOD gaat!

Hoe is het verder met jou?
veel succes met solliciteren!

groetjes kreeftje

Hoi kreeftje

Vanmiddag lekker van de zon genoten?
Met mij gaat het wel redlijk. Ben vanmiddag wezen winkelen met mijn moeder. Toen vertelde ze me, dat mijn schoonbroer iets had laten vallen over kinderen. Ze zijn nota bene afgelopen vrijdag pas getrouwd. Nou ja mijn zus heeft me gezegd dat eerst een van hun vast werk moet hebben, voordat ze stopt met de pil. Ik zou het echt zwaar ...... vinden als zij voor of samen met mij zwanger zou zijn. Ze is ruim 5 jaar jonger en heeft dus tijd genoeg vind ik. Nou ja het koan ook zijn dat mijn schoonbroer heeft zitten dollen.
het is inderdaad behoorlijk dat zwangervirus. Een griepvirus heb ik zo te pakken, maar ja dit virus gaat aan mijn neus voorbij. Ik hoop wel, dat het ook richting belgië waait, en dat je het behoorlijk te pakken krijgt, voor mij part een tweeling Ha Ha !!
In ieder geval blijft je ongi uit, er is nog kans dat het deze maand alsnog een positieve test wordt, je weet maar nooit.

Trouwens ik las je verhaal over temp. ik wil daar bij mijn komende ongi ook gelijk mee beginnen.En ik heb nu voor de gein een aantal dagen achter elkaar gemeten. Wel onder mijn oksel. Ik zat rond de 36.4 en sinds gisteren rond de 35.6. Volgens mijn berekeningen moet ik toen de temp. hoog was ook de eisprong hebben gehad, dus dat klopt. Alleen normaal blijft je temp. hoog tot aan de ongi. Je temp. stijgt met min. 0,3 graden, deze temp. blijf je dan ongeveer houden tot aan NOD, ben je dan zwanger, blijft de temp hoog, word je ongi zakt hij. Nou ja bij mij is er niks te pijlen, krijg je überhaubt een eisprong als je de pil slikt!!!

Wie weet kun je hier iets mee

Tot schrijfs liefs Doortje

Hoi doortje,

Als ik het goed heb, voorkom je door het slikken van de pil dat je een eisprong krijgt! tenminste dat heb ik altijd gedacht!
Ik heb ook voor de gein 2x getept gistermiddag toen was het 37,22 en vanmorgen toen was het 36,9. Ik ben eens benieuwd. Ik ga er nu vanuit dat ik een cyclus heb van 5 weken en dan is maandag mijn NOD dag. Gisteravond hebben we nog geklust en daarna verloor ik wat slijmerig bloed??!! nu gelukkig niet meer en ik hoop ook dat het weg blijft!!

Hoe laat moet je naar de arts vrijdag? ik ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen! is er een risico m.b.t. zwanger worden als je een maagband hebt/hebt gehad? daar weet ik eigenlijk niets van.

Nou, ik ga er weer vandoor moet vandaag hele dag werken!
tot schrijfs
groetjes kreeftje

een goedemorgen daar in België,

En nog niet Ongi, ik hoop voor je van niet.
Bij mij worden ze zenuwen erger. Ben erg benieuwd!!!. Vanavond op kraamvisite, is wel leuk zo'n klein hummeltje. En ik gun het hun, want ze hebben moeite genoeg moeten doen om dit kindje te krijgen. Dus dat trek ik me niet zo aan.  
Gisteravond in bed met mijn man over namen gehad. Hij was nu in eens heel geintresseert. Normaal zegt hij, je bent nog niet zwanger, dat zien we dan wel. Hij zei ook, dat ik nog wel eens  raar op zou kijken, als ik eenmaal zwanger was. Hij is nu koeltjes, maar ja zegt hij als ik eenmaal papa word weet ik niet of ik het droog houd. Hier was ik erg blij mee, daar hij wel graag een kindje wil, maar altijd koel reageert.
We hebben al een paar leuek meiden namen, maar een jongens naam vinden we wat moeilijker. Ik ga ze niet noemen, wie weet wie ze inpikt. Ha ha !!!!

groetjes Doortje

ps en morgen dan ook maar niets plannen, tenminste in de ochtend, want duimen zul je ha ha ha !!!  

hoi doortje,

dat is echt een mega snelle reactie zeg!!
Mijn mannetje is er echt mee bezig. De eerste maand nog niet zo maar nu wel.
Laatst was hij al op de computer aan het kijken voor kinderwagens en zo, echt super lief!!

Veel plezier op kraamvisiste vanavond en nogmaals succes morgen!!

liefs kreeftje

Hoi Hoi

Volgens mij waren we daar straks tegelijk aan het typen, vandaar de snelheid.
Ik ben bang als ik het tijdstip noem dat ik in het ziekenhuis moet zijn er dadelijk iemand staat, die dit gelezen heeft. Je weet maar nooit, misschien stom dat ik dat denk, maar toch. En ik heb geen zin in bekenden!!
Verder heel erg bedankt, dat je zo met me meeleeft, dat doet me echt goed.

Groetjes Doortje

Ps inderdaad erg leuk als je man er zo in mee gaat

Terug
Bovenaan