Hoi Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi daar ben ik weer

Ik heb 2 berichten voor je achter gelaten, een bij jou vraag over dat bloeden na het vrijen, en 1 staat inmiddels al op de vorge pagina bij hoi kreeftje.
Vele groeten, weet niet of ik vanavond nog online ga, iv.m op kraamvisite gaan. Maar morgenvroeg voor ik naar het ziekenhuis ga zeker!! Misschien tot dan

Groetjes Doortje

ps wat zou ik zonder jou moeten

hoi hoi

lig je nog lekker te slapen op je vrije dag.
De kraamvisite was erg leuk, wat een klein en tenger meisje, en overgelukkige ouders. nou ja prima zo hoord het. Had bij het naar huis gaan wel zo iets van nu wil ik ook. maar eigenlijk geen echte jalouzie, hun hebben er veel moeite voor moeten doen, en ja mijn tiijd komt wel toch!!!
Zeg de reactie van jann op je berichtje bloederig , zou het????
Ik hoop het zo voor jullie, wacht je toch af tot de 28 met nog een test doen. Misschien ook maar beter!!! In ieder geval ik duim voor je
Liefs Doortje

hoi doortje,

Gisteren (donderdag) de hele dag door bloedrig slijm en vanmorgen bij het afvegen echt bloed! ook op tampon oud en nieuw bloed te zien, welliswaar heel weinig maar toch. Snap er niets meer van, om de dag geklust en toch niet!! En nu opeens donderdag ongi i.p.v. maandag echt raar! Ik voel me nu dus echt klote!! weet niet of het echt door breekt, want ik heb totaal geen buikpijn en dat is normaal wél het geval! word gek van de onzekerheid, is het nu ongi of toch een late innesteling (dat zij een vriendin van me gisteren)
Gisteren nieuws dat een collega zwanger is, bah!!
heb het echt even helemaal gehad!!

Hoe was het bij de dokter?

groetjes "een erg uit haar doen" kreeftje

Hoi Lieverd,

Tja misschien vreemd dat ik je zo noem,(bedoel er niets verkeerds mee HA HA!)maar ik heb gewoon met je te doen. Het is echt balen als je niet weet waar je aan toe bent. En ik hoop dan ook dat je snel duidelijkheid krijgt.
Met mij is nu alles super, heb groen licht gekregen van de dokter.
Dus ik ga in april voor ronde 1. Ik hoop voor jou dat je niet naar ronde 4 hoeft, maar dat je door kunt naar het zwanger forum.

Veel liefs en ik duim voor je Doortje

dank je wel voor jouw begrip, echt fijn dat iemand me begrijpt. Mijn  mannetje is er ook helemaal van onder ste boven, hij had echt gehoopt dat het raak zou zijn.
er staat nu een flinke fles wijn in de ijskast en die gaan we straks lekker leegdrinken!!

liefs kreeftje

Hoi Hoi

Enne hoe is het vandaag, hebben jullie het fijn gehad gisteravond. Het is denk inderdaad belangrijk is om effe met z'n tweeën te relaxen en te treuren, maar ook wat afstand te nemen. Dus ik hoop dat je de wijn gesmaakt heeft, want dat was je laatste glas, binnenkort ga je er weer voor he !!!
Nou kreeftje ik denk aan je!!! en doe je mannetje de groeten van me en zeg maar tegen hem dat hij nog een keer goed zijn best moet doen, om een mooi kindje te maken.
Het lukt jullie wel, en wie weet gaan we dan samen naar het zwangerforum.
Veel liefs en dikke knuf Doortje

ps. ik heb dit sávonds getypt, ga er van uit dat je dit pas morgen leest

Hoi doortje,

We hebben het gisteravond en ook vanmiddag gezellig gehad. We hebben er veel over gepraat en dat heeft geholpen. Deze ronde gaan we gewoon weer om de dag klussen en misschien dat ik ook ga tempen (even kijken hoe dat bevalt iedere morgen)
We gaan binnenkort lekker 16 dagen op vakantie en daar verheugen we ons enorm op! hopelijk komen we dan ook even op andere gedachten want we zijn er ook wel heel erg mee bezig. Maar ja, als je iets graag wilt dan kun je dat niet zo maar van je af zetten! Zeker niet als je zoveel zwangeren en mensen met babies rond ziet lopen met dit mooie weer!

Maar goed, we houden moed en laten ons niet uit het veld slaan. We gaan nu de vierde ronde in en mijn nod zal waarschijnlijk 24 april zijn. Dat is dus in onze vakantie, dus wie weet! Wil je dit weer voor me op de lijst zetten?

Nou, lieve meid heel fijne dagen en veel geluk verder!!

liefs kreeftje

Terug
Bovenaan