hoi kreeftje

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen

Nou ik heb me zelf toch maar al ingevuld op de nod lijst. Nog niks te bespeuren, alleen een beetje rose bij het afvegen(sorry voor de details). Maar ja dat kun je geen ongi noemen. Ga er vanuit dat ik het dus morgen word. En anders verander ik het maar op de lijst. Ik maak hem tenslotte zelf.
Enne hoe is het bij jullie, het klus seizoen is weer geopend he!!
Nou ik hoop dat jullie raak klussen

En al zin in vakantie, demk het wel he, kunnen we niet ruilen ha ha!!!!

Ga nu lekker bij mijn kereltje in bed liggen.
Groetjes Doortje

Hoi doortje,

Ja , we zijn weer volop aan het klussen, haha! Hebben er tot nu toe ook nog echt zin in zeg maa, meestal is het aan het einde van de maand meer een must maar ja, we zien wel.

Ik heb heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel zin in onze vakantie! Kan me bijna niet voorstellen dat ik over bijna 2 weken in Miami en zo rondloop, heerlijk!!!
Toch heb ik wel een beetje een naar gevoel over dat ik op vakantie omgi moet worden. Ik weet zeker dat als ik het word het zo'n domper is op de vakantie. Ok, de kans is dat ik het niet wordt, maar ja ik moet reeël blijven. Ik hoop alleen dat als ik het word, dat ik het dan te vroeg word, net voordat we weggaan of zo.
Tjee, wat ben ik weer aan het zeuren hè. Las trouwens net het berichtje van Naatje, zij zit al in ronde 20, pfff dan wordt je toch wel effe wakker geschud!

Maar goed we willen het heel graag, dus dan ben je natuurlijk omgeduldig!

Goed, tot de volgende keer maar weer en veel succes met afwachten op jouw ongi!!!

liefs kreeftje

Hoi Hoi

Ja hoor de duivels hebben de aanval geopend ha ha!!!
Dus wat op de lijst staat kan blijven staan. Ik had maandag de temp. opgenomen36.7 en vanmorgen 36.5. En ik werd dan ook ongi. Dus bij deze is ronde een geopend ha ha!!

Ik kan het wel begrijpen, teneerste is het altijd rot als je op vakantie ongesteld wordt, en nu helemaal als je het eigenlijk niet hoopt te worden.
Ik kan van hier uit niet veel voor je doen. Behalve duimen en aan je denken. En dat zal ik zeker doen.
En ja wie weet hoe lang dat het duurd, voor sommige heel lang, voor andere snel. EN IK HOOP VOOR JOUW DEZE MAAND !!!!

Ga lekker positief op vakantie en kom positief terug, met z'n drieën of z'n tweeën. Je moet maar zo denken, weer een nieuwe kans.

Nu ga ik koken, want mijn mannetje komt zo thuis.
Dikke knuf enne het komt allemaal goed, moet je maar es zien, als jij lekker van je vakantie geniet wat er allemaal kan gebeuren.

Groetjes Doortje

Hoi Doortje,

Als eerste wilde ik jou even zeggen dat ik het echt SUPER vind om zo met jou te kletsen!! Eigenlijk zijn we vreemden, maar het klikt gewoon goed, heerlijk is dat!

Wat fijn dat de rode krengen er zijn, ik hoop ook voor jou dat je een regelmatige cyclus zal hebben, dan weet je tenmniste waar je aan toe bent!

Nu kunnen we dus voor elkaar gaan duimen, kan ik eindelijk iets voor jou terug doen!!

Nou, we houden elkaar uiteraard op de hoogte en ik ga ook echt genieten van mijn vakantie!!

liefs kreeftje

Terug
Bovenaan