hoi Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Enne is je hummie weer thuis??
Wat een ramp om de dagen door te komen.Wachten wachten, en dan ga jij ook nog eens op vakantie. Vreselijk!!!! HA HA voor jou natuurlijk niet

Iedereen hier heeft het erover vanalles te voelen. Nou ik voel helemaal niets, zou willen dat ik wat voelde. Ik heb 2 dagen echt goed gemerkt dat ik cervixslijm had. Nu is er vrijwel niets meer van te bespeuren. Ik heb echter nog geen temp. stijging gehad???
Dus volgens mij mijjn ei ook nog niet. Volgens de berekeningen zou ik het de 19 e hebben. Zal mij benieuwen!!!!
Verder had ik gisteren een zeurende pijn links onder in mijn buik. Was vanmorgen echter weer verdwenen.
Niks geen pijnlijke borsten, enz.
Nou ja zal bij iedereen wel verschillend zijn. Wat ik wel merk sinds ik met de pil gestopt ben, is dat ik weer een vette huid heb. Met name mijn voorhoofd, dat had ik vroeger ook.
Nu zou ik echt willen dat ik meer werk had, thuis zijn de hele dag bevorderd het wachten niet echt.

Trouwens Joanna heeft zich bij mij ook aangemeld bij msn, weet niet of ze zich bij jouw ook heeft aangemeld.

Anders moet je me effe opnieuw toevoegen bij je anonieme naam, en dan bij extra en opties, even je anonieme naam invullen. Ik zie je wel verschijnen, dan wis ik die andere er dan wel uit. Is misschien fijner als er meer mensen gaan inloggen.

Jij kunt nu echt gaan aftellen, nog geen zwangerschaps klachten??
Ik hoop het zo voor je!!!!

Ik zal volgens mij nog effe een paar maanden geduld moeten hebben. Nou ja het geeft niet, het gebeurd als het gebeuren moet. Denk wel dat ik erg teleur gesteld zal zijn iedere keer, dat ik ongi word. Maar dat hoord er bij he!!

Nou ik ga weer es stoppen, trouwens moet jij ma-din nog werken???

Groetjes Doortje

Hoi doortje,

Ik ben er weer!!! Ben blij dat ik weer gewoon thuis ben en dat ook mijn mannetje weer thuis is, hebben dit vanaochtend even uitgebreid gevierd, haha.

Tot op heden voel ik nog niks...geen zwangerschapsklachten en ook geen ongi klachten. Af en toe heb ik het idee dat ik mijn borsten zeg maar voel, geen pijn of zo maar gewoon gevoeliger. Kan ik me natuurlijk ook inbeelden dus ik probeer er niet teveel aandacht aan te geven.
Ben al bezig met de koffers inpakken en ik baal als een stekker dat ik die rot tampons moet meenemen voor het geval dat. Ik hoop ZOOOOOOO dat het niet nodig is!!

Ik moet maandag, dinsdag en woensdag nog werken, maar dan hoef ik wel voor deze week geen verlof af te geven (dat is wel prettig) Het worden nog een paar drukke dagen maar daarna gaan we echt lekker genieten!!!

Mijn temperatuur was gisteren een beetje gedaald en vanmorgen nog een beetje meer, er is dus echt geen pijl op te trekken. Heb nu een temp van precies 37.
Heb me wel voorgenomen om het op vakantie los te laten, niet tempen , niet bijhouden wanneer we geklust hebben, gewoon lekker ongedwongen. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar we willen echt genieten!! En ook voor mijn ventje is het niet fijn als ik zelfs op vakantie zo gefixeerd ben!!

Ik laat jou voorlopig nog even alleen op msn staan, zeker omdat ik straks toch met vakantie ga, als ik terug ben dan zie ik wel weer!!

Zo, ik ga nog even iets voor mijn werk doen en daarna lekker in bad, heerlijk!!

Je ziet me nog wel deze dagen en ik blijf je op de hoogte houden!!
Ik vind het trouwens ook jammer om dit alles 2 weken te moeten missen, ben benieuwd wat er in die tijd allemaal gebeurd!!!

Wanneer moet jij ongi worden, of leiver gezegd wanneer NIET??

liefs kreeftje

hoi Kreeftje

Ik heb niet zo veel te melden, zit nu volgens de berekeningen op babybrabbel in mijn vruchtbare periode. Dus klussen we er een eind op los ha ha!!!
Mijn nod is 3 mei, maar ik verwacht dat ik gewoon ongi word. Voel namenlijk helemaal niets, volgens mij moet die pil nog eerst uit mijn lijf. Nou ja we zien wel.
Voor jou hoop ik dat het raak is deze keer. Het me wel meteen laten weten he, als je terug bent.
Want ik ga ontzettend veel voor je duimen !!!
En ik ga je vreselijk missen

Nou ja ik zal moeten, ik kan helaas niet mee

Dikke knuf en tot schrijfs Doortje

nou zal je het hebben, ik maar klagen dat ik niets voel. Gisteravond in bed ineens keelpijn. Zo raar, we waren net lekker aan het knuffelen. Toen viel me in, dat jij dat rond je eisprong ook had gehad. Dus keelpijn effe ergeten en ja we hebben heerlijk geklust. Nu vanmorgen getemp. En ja hoor van gisteren 36.5 naar 37.0 vandaag. Ik heb tot vandaag nog niet hoger dan 36.6 gehad. Dan zou je denken dat ik dus gisteren mijn eisprong had. Of zou ik gewoon ziek worden????
Zou wel erg toevallig zijn. Volgens de berekeningen op babybrabbel, zou ik morgen mijn eisprong hebben. Maar ik had voordat ik met de pil begon ook een cyclus van 26 of 27 dagen i.p.v 28. Dus het zou allemaal goed kunnen

Ik word hier knettergek van. wachten wachten en nog es wachten!!!

maar ja daar weet jij ook alles van, ik kan ook niet wachten tot je terug bent van vakantie. Kun je nagaan, je moet nog gaan. Ik wil zo graag weten of het gelukt is bij jullie.

nou ik kruip nog effe lekker in bed, heb nog steeds keelpijn??

groetjes Doortje

effe iets schrijven, anders verdwijnen we.
Ik heb de hele dag ontzettende hoofdpijn gehad. Mijn keelpijn is weer over. Snap er helemaal niets van. Hier zeggen ze dat ik een griepje onder de leden heb. Ik heb dit echter nog nooit gehad.!!!!
Weet wel hoe een griep voelt, nou ja we klussen maar gewoon vrolijk verder. En ik houd mijn temp. in de gaten, blijft ie hoog, was het toch mijn ei.

En bij jou nog geen klachten!!!!

Liefs Doortje

Hoi doortje,

Ik ben het niet met de anderen eens, want ik heb nu ook al tot 2 keer toe rond mijn ei keelpijn en verkoudheid gehad!! Achteraf kon ik namelijk altijd terug rekenen dat het rond mijn ei is geweest. Ik heb op deze site nog een verhaal gelezen van iemand die dit steeds had dus het kan wel degelijk.
Toen ik mijn verhaal van keelpijn en verkouden deze maand schreef reageerde ook iedereen van: het zal wel een griepje zijn. Maar ik weet heus wel het verschil tussen griep en iets anders!

Bij mij zijn de klachten namelijk ook weer weg, dus volgens mij heeft het er echt mee te maken. Heb het nu ook bijgehouden en opgeschreven dan kan ik volgende maand kijken of het weer zo is. (hoop natuurlijk dat er geen volgende klusmaans komt natuurlijk, hihi)

Gistermorgen was mijn temp opeens weer 36,8 en ik baalde als een stekker want hij was telkens in de 37 geweest. Vanmorgen was het opeens weer 36,9 dus toch weer een lichte stijging. Kan natuurlijk door vanalles komen.

Weet eigenlijk niet goed of ik klachten heb. Heb af en toe last van een opgezette buik, maar weet nu niet of dit echt een teken is. Daarnaast heb ik ook af en toe pijnlijke steken in mijn borsten en dan voornamelijk mijn linker borst. Maar ook hier weet ik niet van of het een teken is.
Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn omdat ik anders mijn vakantie in het water zie vallen als ik op vakantie gewoon ongi wordt. Ik probeer mezelf voor ogen te houden dat het weer niet gelukt is, maarja, soms ga je toch weer dromen!

Ik heb de meeste spullen al klaargelegd zodat ik morgen alleen nog alles hoef in te pakken.Vandaag en morgen moet ik tot 18.oo werken en vanavond gaan we nog effe lansg een vriendin die mijn haren nog even knipt, een zomer coupe zeg maar.
Eigenlijk heb ik dus alleen nog maar morgenavond om in te pakken maar dat gaat vast lukken.

Nou, ik weet niet zeker of ik morgen nog de kans heb om iets te schrijven dus ik beschouw dit maar alvast als afscheidswoordje, snik snik
ons gekletse ga ik missen!!

verder ga ik heerlijk genieten van mijn welverdiende vakantie en ik vertel je alles als ik weer terug ben. EN IK HOOP DAN NATUURLIJK DUBBEL GOED NIEUWS TE HEBBEN

Trouwens, jij ook veel succes met afwchten en klussen! Ik ben beniuwd!!

dikke knuffel van kreeftje en tot over 18 dagen!!!

Hoi Kreeftje

Ik hoop dat je dit nog effe leest.

Mijn ziek verschijnselen zijn inderdaad verdwenen!!!!
Enne wat je temp. betreft, hij mag lager en wat hoger worden als hij maar niet lager wordt dan de temp. voor je ei.
Nou meid ik duim voor je, en hoop dat je een ontzettende leuke vakantie hebt. Geniet ervan!!!!! Enne breng wat zonnestraaltjes mee.
En Lieverd als je op vakantie ongi wordt, probeer er niet zo mee te zitten, dan gaan we samen door naar de volgende ronde. Geniet   geniet geniet !!!!

Groeten aan je hummie en veel liefs en ik zal je missen
Doe je wel voorzichtig daar zo ver weg !!!!!
Dikke knuffel doortje

hoi doortje,

Dankjewel voor de lieve woorden, ik kreeg er echt een brok van in  mijn keel...

Vanmorgen en gisteren zijn mijn temp weer gelijk gebleven 36,9..

Ik moet er af en toe toch aan denken dat ik op vakantie ongi moet worden, heb de tampons en zo al klaar gelegd. Gisteren zei een vriendin van mij ook dat het toch wel super zou zijn als ik nu niet ongi wordt want dan heb ik dubbel geluk! én zwanger én geen geknoei op vakantie.
Nou ja, ik kan helaas niets anders doen dan afwachten. Heb nu wel wat meer slijm dan normaal maar dat heb ik ook altijd rond mijn ongi, dus dat zegd niets.
Hopelijk zijn we op vakantie zo druk dat ik niet veel tijd heb om eraan te denken!!

Nou, ik ga er zeker van genieten en ik zal ook echt voorzichtig doen! Ik ga ons gekletse missen en ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is als ik terug kom!!

Dag lieve doortje, tot over een tijdje!!

liefs van kreeftje

Terug
Bovenaan