Hoi mariska,
Wat stom zeg, dat ik dit berichtje nu pas zie.
Ik zocht iets heel anders en toen kwam ik deze tegen, sorry. Heb er de vorige keer straal overheen gelezen dus.
Maar goed........met mij en de beeb gaat het PRIMA.
Ben alweer 32.1 wkn (waarschijnlijk tegen de tijd dat je dit leest alweer verder) Dus de tijd vliegt.
Ik ben afgelopen dinsdag naar de VK geweest en de kleine ligt al met het koppie naar beneden in mijn bekken. Goed nieuws dus.
Vandaar dat ik zo'n zwaar gevoel in mijn ....... heb hahahahahaha.
Soms heb ik het gevoel dat hij / zij er ieder moment uit wil floepen. En dat mag nog niet van mama, het moet nog lekker even door groeien.
Nog maar 2 wkn werken en dan heb ik verlof, waar ik errug hard aan toe ben ondertussen. Ik werk 32 uur in de zorg en sinds 3 wkn werk ik 6 uur per dag. Vanaf morgen ga ik 4 uur per dag werken en zo buffel ik de komende 2 wkn maar door.
De babykamer schiet ook al op. Alleen nog maar een beetje opleuken met lieve spulletjes maar dat ga ik op mijn gemakje in mijn verlof doen. Tijd zat dan, HEERLIJK.
Wij hebben 3 gele en 1 lila (beetje lavendel) muur. De meubeltjes zijn creme / vanille en de aankleding is ook voornamelijk creme.
Wij hebben het wiegje waar ikzelf in heb gelegen staan, is een wit schommelwiegje. Is echt een super mooi ding. Nieuwe bekleding erop en voila dat ding ziet er weer uit als nieuw.
Dus wij zij echt super tevreden met het kamertje, het is precies geworden wat wij in gedachten hadden.
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje. Wat is je weblog, want die ben je vergeten erbij te zetten. Dan kom ik even neuzen bij je.
Hoe is het verder met je. Heb je de 20 wkn echo al gehad?
van kruimel