hoi ladys

Ik ben er weer, maar zie al dat ik heel wat heb gemist!!

Ik wil nog ff vertellen dat mijn misselijkheid is afgezakt, maar mijn temp. is hoger geworden dan na de eisprong, zal het toch zo zijn??

Ik heb nog een paar dgn te gaan, NOD 4 april!!!!!!!!

Heb gisteren mijn trouwjurk weer gezien en zondag moet ik hem gaan passen...
:)
Deed me wel weer goed om dat te zien..

Hoe's met iedereen? Zijn er al mensen zwanger te zijn in de paar dgn dat ik er niet was?

groetjes..

Hoi MoMo

Ik hoop zo voor je dat het raak is. Kan je dan nog wel in je jurk?? Ach, daar moet je je maar geen zorgen om maken, zijn volgens mij wel oplossingen voor. Nog even geduld hebben, is moeilijk hé?? Nou, we horen het wel.

Liefs Sas.

Hoi Sas,

JE BENT ER OOK!! Leuk om je weer te horen...

Ik denk het wel, want mijn jurk was aangepast toen ik nog 4 kilo meer woog (ben nu 53 kg).
Maar als je 12 wkn bent dan heb je toch niet zo'n dikke buik? Ik verwacht niet dat ik veel zal aankomen, dat zit niet in me, ik kan al eten wat ik wil en kom niet aan.
Maar ik zal de jurk niet nog slanker vermaken, doe dat wel 2 wkn van te voren ofzo..

Hoe's met jou??

Hoi momo, spannend he? En misschien zwanger en spanning rondom je bruiloft! maar alletwee wel leuke spanning. Weet je aanstaande man wat voor jurk je aan hebt? Nog een paar daagjes wachten meid, dat zullen soms lange dagen zijn gelukkig is het bijna weekend. Ik hoop voor je dat je ons goed nieuws brengt. groetjes molly,.

Hoi Molly,

Ja het is zeker spannend, ik kan niet wachten totdat we gaan trouwen!
Hij heeft het wel gezien, maar dat was toen we er langs liepen en de jurk stond in de etalage, hij kan zich alleen herinneren dat hij het een mooie jurk vond maar weet niet meer precies hoe het eruit ziet.
Ik heb foto's van de jurk (niet dat ik het aan hebt), hij mag ze zien van mij maar hij wilt het niet, hij wilt verrast zijn die dag...

Ik wacht met spanning af en ben hard aan het af tellen!!!

groetjes

He momo, mijn NOD is 03-04 en ik ga in augustus trouwen. Dan pas ik niet meer in mijn jurk denk als ik zwanger zou zijn haha!! We zijn begonnen met zwanger proberen te worden en later hebben we toch besloten om te trouwen. Dus hadden we zwanger worden wat uitgesteld. Maarrr...we hebben op de juiste momenten geklust en ja...onveilig dus de kans zit er in dat ik zwanger ben. Ik zou het helemaal niet erg vinden, ik zou zelfs de bruiloft minder uitgebreid willen vieren als er een kleintje komt!!! Nou jij heel veel plezier op je bruiloft en ik hoop voor je dat het raak is! Groetjes, Nova

Terug
Bovenaan