Hoi Ladys

Hoi Ladys
Hoe gaat het er hier allemaal mee?
Eigenlijk hebben we niet te klagen he? Het zwangerschapsvirus is dus weer op komst
Luna zwanger en nu ook Joan zwanger. Luna nogmaals gefeliciteerd en Joan jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Geniet ervan meiden, en huiver niet, gewoon verspreiden dat virus!!!!

Nou ik heb even rust van het ziekenhuis. De samenlevingstesten zitten er voor deze maand weer op. Maar volgende maand nog een ronde. Best slopend als je om de dag naar het ziekenhuis moet en de andere dag MOET klussen, maar ja het went wel. (had ik nooit gedacht). Nu is het weer stressen naar de aankomende NOD. (15-16 juli)
En dan gaan we in de week van 26 juli weer eisprong volgen. Dus dan komt er weer een reeks samenlevingstesten. Ik was volgens de Fertiliteitarts een vraagstuk. Mijn eisprong hebben ze niet goed kunnen volgen … … Mijn bloedwaarde was gedaald en het ei zat er nog. Vreemd maar ja het zal wel het overblijfsel zijn van de eisprong. Ik laat me niet meer gek maken!! Hihih Ik heb toch wel een normale cyclus. Woensdag 28 juli weet ik jullie te vertellen of ik een kijkoperatie kan ondergaan, of dat we doorstomen naar een ivf behandeling. Afwachten afwachten en nog eens afwachten.
Maar onze tijd komt nog, nu misschien wel sneller met dat virus dat hier heerst!
Nou dames jullie ook allemaal heel veel suc6
En hoor jullie snel weer te horen.

Veel liefs
Ang …

Lieve Ang...

Bedankt voor je felicitatie. Ben helemaal blij, maar het is wel vreselijk onwerkelijk hoor. De test geeft nog steeds hetzelfde aan als vanmorgen en kijk er af en toe met grote verbazing naar!

Fijn dat je nu even wat rust hebt van het ziekenhuis, geeft toch altijd wat stress he, dan heen en weer rennen.
Wel naar van al dat wachten. heel herkenbaar, soms lijkt de tijd voorbij te kruipen.

Ik ben benieuwd wat er uit komt. Maar..... misschien wordt je inderdaad wel besmet door het virus, hoop het voor je!

Liefs,
Joan

Hee Ang,

Gelukkig dat je nu effe niet meer naar het zh hoeft meid. Ronde I is achter jullie rug!
Ik vond dat destijds (jaar geleden) ook best pittig, je staat toch steeds onder 'hoogspanning' met al die onderzoeken en uitslagen. Begrijp het goed dat je het slopend noemt.
Ik hoop dat de arts rond de 28e geen kijkoperatie gaat adviseren! Je hebt al zoveel gerommel gehad dus dit mag jou echt bespaard blijven.
Hoop van harte dat je direct door mag voor IVF!

Over IVF gesproken, ik heb vandaag maar weer 'ns met de IVF afdeling gebeld in ons zh en gevraagd of ze een indicatie kon geven van de wachtlijst.
Nou die viel me mee! Ik was uitgegaan van 5-6 maanden (januari dus), maar de ass. zei dat we waarschijnlijk wel voor de feestdagen de behandeling achter de rug zouden hebben!! Manlief en ik hebben daar maar even op geproost net! Misschien gaan we wel samen op. Jij krijgt je spannende tijd weer eind van deze maand, en een maandje later (net voor onze vak.) hebben wij op 24/8 onze intakeafspraak voor IVF.

Hopelijk zijn wij eind van dit jaar de gelukkigen die het virus hier mogen doorgeven aan de rest (die er dan hopelijk ook al niet meer is!)

liefs, Suus

Hoi Ang,

Je wordt er steeds makkelijker in het als je weer effe een testje moet laten doen. Het is voor het goede doel moeten we maar denken. Bij mij zijn ze helemaal uitgetest en 13 juli heb ik weer een afspraak bij de gyn voor het vervolg. Wat denken ze bij jou te bereiken met een kijkoperatie?? Wat is de reden voor IVF ook alweer?? Sorry hoor maar ik haal alles door elkaar.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan