A
Anoniem
Guest
Misschien was het jullie opgevallen dat ik er niet zo vaak meer ben! Bevalt me goed. Zit op het wachtbankje nu maar wil er niet 24/7 mee bezig zijn. En dat gaat goed, het gaat gewoon vanzelf. Heb vorige maand zoveeel lopen surfen op het net dat ik genoeg weet en niet bij elke steek of kramp iets denk of er iets achter zoek. Zo heb ik ook mn temp niet opgemeten en voel geen baarmoedermond meer. Kortom zucht eindelijk kan ik het van me afzetten en in alle rust gewoon denken we zien wel! En moet zeggen dat het me bevalt. Want het beheerste mn leven. Ik zie het wel tijd zat. Zat wel even te denken wat ik moet aanhouden als NOD ik moest in april zeg maar de 13de ongi worden met cyclus van 30dagen. Nu had ik dus op die dag savonds toen ik met mn vinger naar binnen ging iets bruin aan mn vinger volgende dag ook alleen met afevegen en die zondag wat meer. Die hele week is het echt minimaaal geweest. Wat is dan mijn eerste dag van mn laatste menstruatie gewoon die 13de april omdat ik een beetje had met afvegen of pas de zaterdag of zondag? En wat zal nu mn NOD moeten zijn dan? Ik heb em op gewoon op 30dagen na 13april gezet dus excact 13mei moederdag haha. Ik wacht gewoon nog paar dagen erna is misschien beter tenzij ik ongi word. Dus we wachten af! S6 dames.
Groeten Mamaa
Groeten Mamaa