Hoi Lieve meiden

Dag lieve meiden,

Eigenlijk hoor ik hier helemaal niet meer thuis maar ik vind het hier gewoon het gezelligst. Er zit eigenlijk maar 1 ding op, jullie moeten gewoon heel snel met z'n alle naar het maart forum hihihi. Ik straal jullie wel even in. Zolang jullie niet naar mij toe komen blijf ik jullie lekker 'lastig vallen' hoor.

Vandaag begint het eigenlijk aps echt tot me door te dringen dat ik zwanger ben. Ik voel echt heel veel gerommel in m'n buik en dat is best leuk. We hebben ook een heel leuk weekend achter de rug. We hebben aan de ouders, broers en zussen en beste vrienden verteld dat we in verwachting zijn. Het was echt super!!!! Van een goeie vriendin heb ik al een hele lieve muziek knuffel gehad echt heeeel lief. Ik vond het naar haar toe alleen wel wat dubbel. Ze is namelijk zelf ook bezig om zwanger te raken en als het mij dan wel lukt........maar ja. Ik heb haar gisteren maar even heel hard geknuffeld in de hoop op besmetting hihihi. Ik vond het heel knap en ook fijn dat ze haar eigen gevoel even aan de kant kon zetten om blij te zijn voor mij.
De ouders wisten ook niet wat ze hoorde, echt super.

Nou dames, tot snel dan maar.

Dikke knuffel, Ank

Hoi Ank,

Heel hartelijk gefeliciteerd.
Wat leuk voor je. Ga lekker genieten van je zwangerschap. Dat zijn de leukste en fijnste 9 maanden in een vrouwen leven. Ik heb zelf al een zoontje van bijna 8 en tijdens zijn zwangerschap was ik echt heel gelukkig en ik voelde me heel speciaal. Nu ben ik al bezig voor de tweede en mijn NOD is 22 juli. Dus ik hoop dat je mij een beetje kan besmetten haha. Nou we horen nog wel van je.

groetjes Selma

Gefeliciteerd,
ik hoop dat ik je snel kan volgen.Want het nieuws aan iedereen te vertellen lijkt me ook ontzettend leuk.
Hoe lang waren julie bezig?

Groetjes Miepje

Ik ga zeker m'n best doen hoor om jullie te besmetten. Ik voel me ook erg speciaal nu moet ik zeggen.
We waren pas in ronde 4 bezig dus het is ons allemmal erg snel af gegaan. Ik ben er gisteren ook pas achter gekomen dat ik zwanger ben en ben toch al weer 6 weken. Dat vind ik al best een beetje lang. Je denkt er wel de hele dag aan hoor maar dat is eigenlijk maar heel fijn.
Selma, Ik zal donderdag heel hard voor je duimen en een keer flink tegen het scherm aan niezen hihihi.

Liefs, Ank

Lieve Ank,

Ik hoop dat je besmetting nog op tijd is, ik ga morgenvroeg testen. Wij zitten ook in ronde 4 dus eh.......

Wanneer ga je naar de ha of vk ??? Ik wil alles weten i.v.m. als ik zelf morgen dezelfde boodschap heb als jij.

Dikke knuffel Biaggi

Ik kreeg echt kippenvel! Geweldig dat iemand zo gelukkig is! Lekker genieten met je mannetje en familie. En straks...!

En lieve Ank, beter blijf je hier steeds komen! Gezellig

Liefs

Lieve Biaggi, Ik ga morgen de dokter bellen wat ik nu verder meot doen. Ik heb het idee dat ik daar niet veel mee opschiet dus bel ik ook de vk. Ik ga bij de vk. die mij op de wereld heeft gehaald, wel heel leuk. Omdat ik al 6 weken ben wil ik meteen een afspraak maken. Vrijdag ga ik op vakantie en dan heb ik daarna maar meteen een afspraak staan, dat is wel een fijn gevoel.

Ik vind het heel fijn dat jullie het gezellig vinden dat ik hier nog blijf komen. In het begin twijfelde ik een beetje, misschien bang dat ik jullie een beetje zou kwetsen. Toch voel ik me bij jullie gewoon het meeste thuis en hoop ik ook nog vragen van jullie te kunnen beandwoorden. Misschien ook vragen die een niet zwangere niet kan voelen of weten.

Ik duik m'n mandje in want heb erg veel 'last' van vermoeidheid, ik kan de hele dag slapen.

Knuffel

Terug
Bovenaan