Hoi lieve meiden

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,]

Ben ik weer. Mijn ongi is nog steeds in alle hevigheid aanwezig. Voel mij inmiddels wel wat beter maar baal er nog steeds ontzettend van. Altijd was ik vrij regelmatig, namelijk 28, 29, 28, 30, 34, 36, 32, 30, 30, 33, 30 en de laatste keer 43 dagen. Dus nu is mijn regelmaat in een keer weg. Weten jullie of ik de volgende keer moet wachten tot na 43 dagen om te testen ??? Als ik mijn NOD bereken bij babybrabbel, tel ik alle cyclussen bij elkaar op en deel dat door het aantal cyclussen om zo mijn gemiddelde cyclus te krijgen. Doen meerdere van jullie dat ??? Ik hoor het wel. Ik ga lekker douchen en dan koffiedrinken bij miijn schoonouders.

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi

Ik neem ook mijn gemiddelde maar laat dan wel een extreme uitzondering, zoals deze 43, erbuiten. Dus gewoon testen na zo'n 34 dagen.

Ik baal net zo als jij, ik ben er gewoon depressief van, ik wist bijna zeker dat het nu raak was, we hebben zoveel geklust en mijn vriend baalt en mensen die ervan weten gaan ongevraagde adviezen geven en mijn moeder zegt dat het vast aan zijn zaad ligt en de zijne dat het vast aan mij ligt - zo van: aan onze familie kan het niet liggen!!

Sterkte maar weer
Martine

Haai Biaggi,

Ik had na 1,5 jaar ook eindelijk een regelmatige cyclus. Elke keer om de 39 dagen. Dit gebeurde 3 keer, vervolgens de 4e keer een cyclus van 57 dagen. Heb bij de babybrabbeltest gewoon mijn 39 dagen ingevuld. En idd de keer erna deed ik een ovtest volgens de babybtest en die was positief.
Dus volgens mij moet je de ene cyclus gewoon buiten beschouwing laten.

Groetjes
Tamara

ik mag dan heel onnozel klinken, maar als je de eerste dag van de mensruatie hebt gehad (wanner dan ook) dan ga je na 10 dagen toch gewoon 5 dagen klussen, omdat de vruchtbare periode daar in valt of heb ik het verkeerd??

Hoi hoi,biaggi,gelukkig voel je je al weer wat beter.meid het komt echt wel let maar op,ik weet hoe je je voelt,ik ben nu ook alweer eeen jaartje bezig,en elke maand is het toch weer een teleurstelling.als dit je enige keer was dat je zo een lange cyclus hebt,zou ik de cyclus nemen die je het langst hebt.het kan aan verschillende dingen liggen dat je nu een hele lange cyclus hebt.Het wil niet zeggen dat je nu onregelmatig ben.

ik ga hard voor je duimen dat je gauw zwanger raakt!!!toi toi toi biaggi.

liefs manuela

Anoniem,

inderdaad klein beetje onnozel, maar dat mag.

De gemiddelde vrouw krijgt 14 dagen voor de menstruatie haar eisprong. Dit kan ook 12 of 16 dagen zijn, maar gemiddeld genomen is die termijn vrij stabiel.

Als je een lange cyclus hebt, dan heb je dus laat je eisprong, heb je een korte cyclus dan heb je dus eerder je eisprong.

Groetjes
Miep

Gelukkig weer wat geleerd...logisch dat ik nog niet zwanger ben en jij wel...;) Bedankt Miep!!!

Hoi lieve Biaggi,

Je bent een sterke vrouw!!!! Zet 'm op!

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan