Hoi lieve meiden

Ik wilde jullie toch even laten weten dat het naar omstandigheden best aardig gaat met ons. Soms een piek waarna er weer een dal volgt.
Gisteren had ik een berichtje geplaats op het zwanger forum waar Supertje op reageerde (thanks).
Dat opende even mijn ogen want ik heb me eigenlijk niet gerealiseerd dat mijn bericht zo'n impact zou hebben dat jullie op het forum misschien het gevoel zouden hebben dat jullie kwaaltjes en blijde gebeurtenissen er minder toe doen. Alsjeblieft geniet met volle teugen van jullie kindje , de bewegingen etc. en deel dit ook met de meiden hier (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk)

Veel liefs en alle goeds Mamamijn.

Lieve Mamamijn,

Wat lief dat je nog een berichtje stuurt.
We zijn gewoon geschrokken en vinden het zo erg voor jullie!
Ik was minder ver als jou toen ik van mijn dochtertje
afscheid moest nemen maar weet door wat voor hel je gaat.
En gelukkig geldt het ook voor jou dat je ook goede dagen er tussen hebt zitten.
Ik wens je ongelofelijk veel sterkte en hoop dat jullie er samen goed uit komen.

Liefs Pupke

zo was het ook weer niet bedoeld hoor. Maar we hebben allemaal wel met je mee gevoeld (voor zover als dat dat kan) Natuurlijk delen we hier ook nog wel dingen. maar wel met het besef dat we heel veel geluk hebben. En ja, voor mijn gevoel hoeven wij niet te klagen ondanks dat we allemaal wel onze fysieke ongemakken hebben. Genieten moeten we.

Ik blijf je ontzettend dapper vinden en hoop dat je morgen wat beter nieuws hebt!

Lieve mamamijn

wat lief weer een berichtje van je te lezen.
Je bericht heeft voor ieder veel impact denk ik. je staat ineens weer met 2 benen op de grond en eigenlijk mogen we niet klagen..
Ik wil je heel veel sterkte wensen, fijn te horen dat het redelijk goed met je gaat.

Veel liefs Daisy

Terug
Bovenaan