hoi lieverds

lieve meiden
Hier even een update van mij,
ben nu 6w1d zwanger en mag pas op 4 mei voor een echo. Echt balen, want ik heb geen goed gevoel over mijn zwamgerschap, dus dat worden lange weken.
Het is zo rustig op het forum, Angelique en Biate allang niets van jullie gelezen, het is zeker wachttijd voor jullie, altijd zenuwslopend he.
Inge is zeker nog op vakantie of ben je al terug????
Jammer genoeg zijn er ook weer wat nieuwe meiden bijgekomen, sterkte met het verwerken!!
Nou voor iedereen veel plezier en succes met klussen, wachten op de NOD en ik hoop op vooral veel positieve zwangerschapstesten voor jullie.
Liefs Annemarie

Hoi

Balen is dat he dat wachten. Maar wat misschien een troost is als je gaat rond de 8 weken zit het vaak wel goed en is je kans op een mk veel kleinder dan bij 6 of 7 weken want dan zijn er belangrijke organen aangemaakt.
Waarom heb je geen goed gevoel is er iets dat daarop duidt? Vergis je niet iedere zwangerschap is anders  en wie weet ben jij over twee weken dolblij dat alles geod is

We duimen voor je

Gr
LL

He Annemarie,

Hier een bericht van mij, ik ben inderdaad heel weinig op het forum. Kijk zo nu en dan wel hoor!
Maar balen zeg dat je zolang moet wachten op een echo, kan dat niet anders? Als je ongerust ben over je zwangerschap moeten ze je die kans geven, lijkt mij.
Wij zijn druk aan het oefenen, ha ha...
Heb laatst een ongelooflijke dip gehad met de uitgerekende datum. Op dit moment gaat het wel weer, ben begonnen met temperaturen, het is pas de eerste maand maar kan er niet zoveel wijs uit worden. Verder probeer ik goed te leven, dus gewoon af en toe wat alcohol en op die manier er minder mee bezig te zijn.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het bevalt me wel. Verder zou ik volgende week zaterdag wel bijna ongi kunnen worden, maar nog niet echt temp verhoging, dus misschien nog wel helemaal geen ei gehad, dat houdt de spanning er wel af, normaal zou ik nu al dikke antenne hebben van voel ik wat.
Heb ik nu nog niet echt! Eigenlijk gaat het echt beter.
ik hoop dat je zwangerschap goed gaat verlopen, en ik zou toch proberen om eerder voor een echo te komen.
Succes en we horen wel even weer.
Denk aan je.
Liefs van mij

Terug
Bovenaan