Hoi Linniepinnie

A

Anoniem

Guest
En weet je al iets meid? Ik las net vluchtig dat je nog niet aan de kwaaltjes wil denken. Maar was toch benieuwd naar je...woensdag je NOD toch?! Spannend..heb je ook nog steeds geen voordruppels??  

Ik duim onwijs voor je! Hoop t echt...

En of ik t erg vind, n week eerder? Nee hoor..dan is mn cyclus alleen maar korter..dus als t mis is, dan kunnen we snel verder. Zit nu op 11e hoge temp na mn ei...en dan over paar dg mn nod verwacht..wel wacht ik (als t me lukt en staat ook als advies op ff) tot volgende wk met testen, omdat de vorige ronde ik ook 5 dagen later ongi werd..

Ciaociao! xxx (en laat iets weten he?!!)

Hoi Mella!!

Klopt ...woensdag mijn NOD. Ik durf niet dingen achter mijn gevoelentjes te zoeken...
Heb vooral het idee meer honger te hebben...
maar ja misschien heb ik ook wel net wat meer eten nodig de laatste tijd zonder reden...snappie...durf daar gewoon niet iets achter te zoeken...
hoop het wel maja...
Ik heb nog helemaal niets...geen druppies...zit ook niet binnenin gecheckt met mijn vinger...
Heb ook geen ongipijn...
Wel rugpijn vooral 's nachts....maar dat kan weer aan mijn slaap houding liggen...
Dus met andere woorden ik moet het gewoon maar zien...mijn man zegt ook tegen me...dat ik nog niks heb wil niets zeggen..heb ik al een keer eerder gehad..ging ik ook hopen maar werd gewoon ongi.
heb ook helemaal geen pijnlijke borsten...hoeft ook niet..maar goed...
Ik duim keihard voor ons!! Wel leuk zitten we samen in spanning deze week...
Ik weet niet wanneer ik zou gaan testen...weet ook niet waar dat staat op FF...
Maar hoeft vast ook niet...
Morgen ga ik trouwens naar de fertiliteitsarts...moeten we half 4 zijn...
Ook wel weer spannend...

Nou dikke dikke kus Linnepinnie
En we gaan hard duimen he!!

Misschien stomme vraag, maar wat is fertiliteitsarts??  Succes in ieder geval!!

En we gaan idd goed duimen, haha...en volgens mij staat t onderop je tempcurve vh testen. Bij mij wel volgens mij...staan zegmaar lege vakjes tot aan de 28 dg en dan telt ie terug van 5 naar 1 en t vakjes dáárna staat n T (precies de dag als ik uitga van mn cycluslengte van vorige ronde..). Dus volgens mij is dat testen..

Ik heb verder ook geen klachten. Alleen al zeker n week vervelende krampen en steken in mn buik (misschien had ik dat al keer getypt)...en afgelopen wknd echt erger..maar ga er ook niet meer op blindstaren..we will see!

Sterkte met afwachten!!!!!!!! En let me know! (misschien had je t al gezegd, maar wanneer staat t testen op program?)

Hoi hoi!

Fertiliteitsarts is in de fertilileitskliniek van ziekenhuis.
Fertiliteit is vruchtbaarheid. Dus ze gaan bij mij (omdat mijn man al was geweest) onderzoeken doen waaruit gaat blijken hoe het met mijn vruchtbaarheid zit.
Bijv. eierstokken onderzoeken, baarmoeder, baarmoederslijmvlies in wisselwerking met zijn sperma...enz.enz
Weet alleen niet waarmee ze gaan beginnen.
Morgen is de intake dus hoor ik juist dat denk ik...

Enne testen doe ik misschien donderdag...maar misschien ook wel later...
Maar vind dit zelfs raar om te schrijven want ik heb in de hele tijd sinds ik probeer nog nooit hoeven testen.....
Ik ga je iedere avond op de hoogte houden!

Knuffie  Linnepinnie

Ben ik weer :)

Hoe is t met je?? Nog steeds geen druppiers en juist wel andere dingen???

Ik duim rustig verder!

xxx

Ik was ook benieuwd hoe het met dat intake gesprek was gegaan

Terug
Bovenaan