Hoi Lisa

A

Anoniem

Guest
Hoi Lisa.
Ik zag dat je ook uit gelderland komt leuk ik ook.
Heb je al kinderen of is dit de eerste wonder waar jullie mee bezig zijn.
Wij zitten nu in de 5e ronde voor een klein wondertje en we hebben al een heerlijk zoon van bijna 3.
Ik vind het wel leuk op dit forum om gezellie wat te kletsen met dames die in het zelfde schuitje zitten.
Maar ik merk dat heel veel dames veel met de zelde dames kletsen.
Ik heb morgen me eisprong vanavond maak een romantisch avond ervan.
Nou ik wie spreek ik je gauw weer.
Wendy

Hoi Wendy,

Dit is  ons eerste wondertje. We hebben vorige keer wel een mk gehad en zitten nu weer in de eerste ronde na de mk. Het blijft gewoon zo  spannend! Ik heb a.s. zondag mijn nod maar heb het gevoel dat het raak is. De vorige keer was het raak in de 4e ronde. Maar goed, heb inmiddels ook ervaren dat mijn lichaam me aardig voor de gek kan houden dus het kan ook zo maar zijn dat ik er helemaal naast zit.

Aha, je mag dus weer aan de klus. Veel succes! hihi.

Er zijn inderdaad aardig wat vaste clubjes. Ikzelf heb een eigen discussie geopend onder de naam "NOD rond 27 april...wie kletst er mee??" dus voel je vrij om daar ook gezellig aan deel te nemen.
Ikzelf ben eerlijk gezegd nog nooit zo actief op het forum geweest als in deze ronde. Voorheen las ik wel (en dan eigenlijk alleen in de 'wachtperiode') maar reageerde ik nauwelijks omdat ik er voor mijn gevoel dat zo veel mee bezig ben. Ik kon het nu alleen niet laten ;-) met als resultaat dat ik elke dag wel effe check of er berichtjes zijn. Het werkt toch wel een soort verslavend. Maar goed, aan de andere kant is het fijn om er lekker over te kletsen.

Hoe lang heeft het vorige keer geduurd voordat je zwanger was van je zoontje?

Lisa

Dag Lisa,

Vervelend van die miskraam.........weet precies wat je voelt heb ik ook gehad.
We hadden begin 2005 een mk. En een half jaar later toen werden we zwanger ik kon het niet geloven want tijdens de 1e zwangerschap was ik zo zeker van de zaak.........Maar toch ging het mis.

Uiteindelijk is onze zoon 19 aug 2005 geboren prachtig ventje.
Ik heb in de tussen tijd 2 buik operatie,s gehad en nu zijn we van okt 07 bezig voor de 2e.

Ik merk dat ik rond de eisprong erg bezig ben met het zwanger worden positief hoor maar wel dromen en denken.
Ik zit nu op me werk moet tot 16.00 word een lange dag.

Liefs Wendy

Hmmm, balen van die mk.  Een op de 5 vrouwen die aan kinderen begint, schijnt er mee te maken te krijgen. Veel he? Daar was ik me helemaal niet van bewust toen wij 'begonnen'.
Wat vervelend dat je twee buikoperaties hebt gehad!

Wij zijn ook in okt 07 echt begonnen. In feb 08 dus die mk en nu weer in de 1e ronde.

Het lijkt wel alsof ik er nu meer mee bezig bent dan ooit tevoren. Komt waarschijnlijk ook omdat ik op dit forum zit en er dan automatisch mee bezig ben als ik reageer.

Misschien ook omdat ik (tot vandaag) er een heel goed gevoel over had dat het wel eens raak zou zijn. Vandaag heb ik een beetje een off-day waardoor ik dat goede gevoel ook even kwijt ben.

Gelukkig ben ik morgen vrij (werk 4 dagen) en kan ik lekker rustig mijn eigen gang gaan. Hoop dat ik dan wat relaxter wordt ;-)

Lisa

Terug
Bovenaan