Hoi lotgenoten

Hoi lotgenoten,ik ben Sas en mijn vriend en ik zijn ongeveer een maand of 8 bezig om zwanger te worden en we zijn een aantal weken terug al naar de gynecoloog geweest omdat mijn vriend waarschijnlijk weinig zaadcellen heeft.
Vandaag moet ik alleen terug naar de gyn.was vorige week zat.ongesteld en moet vandaag(10 dgn later) een echo laten maken, als ik het goed heb om te kijken of ik een eisprong heb, omdat mijn cyclus om de 2 mnd komt.
In het verleden heb ik door een overspelige ex 2x chlamydia gehad en ik heb ooit trombose gehad, dus jullie begrijpen dat wij samen nog een lange weg hebben te gaan.
Ik ben wel blij dat we nu naar een gynecoloog gaan want dan kunnen we uit gaan zoeken of het voor ons wel of niet mogelijk is om een kindje te krijgen.Gisteren zijn we op kraamvisite geweest en dan komen die gedachten van "zullen wij ook op een dag zo`n mooi klein meisje vast kunnen houden?" Maar we proberen positief te blijven tot we alle informatie hebben en ondertussen oefenen we gewoon door, want wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit!! Ik laat van me lezen, veel succes aan jullie allemaal, groetjes van Sas.
 
Hoi sas,
onze tijd komt wel hoor! wij zitten in ronde 8 als mijn ongi komt een dezer dagen gaan we naar ronde 9. ook wij lopen bij de gyn,mijn vriend heeft n.l trombose,2x gehad en 1 nier. wij krijgen eind deze maand de uitslag en oefenen ook gewoon door;je weet maar nooit!
succes! ge. petra
 
Terug
Bovenaan