Hoi mama Peet

A

Anoniem

Guest
Hoi mama Peet,

bedankt dat je gereageerd hebt op me web-log, erg leuk hoe gaat he nu met je heb je al het gedoe een beetje kunnen verwerken. Het lijkt me namelijk echt verschrikelijk om dat alle maal mee te moeten maken eerst enorme vreugde dat je zwanger bent (eindelijk) en dan nog een dubbele vreugde van de tweeling. En nu dubbel verlies. Ik wilde nog even laten weten dat ik aan je denk.  Mag je al weer beginnen met clomid ?

Wa leuk trouwens dat jij ook op 14 juli bent getrouwd, onze ceremonimeester van die dag is een jaar later ook op 14 juli getrouwd, en aangetrouwde familie van mij ook en nog een kennis. Zeker een leuke datum de bestorming van de Bastile. Maar goed nu kunnen we ook op die datum aan elkaar denken. Bij welk ziekenhuis loop je eigelijk als ik vragen mag.

liefs van Mariska

Hoi Mariska,

Hier gaat het wel weer een beetje. Ben sinds maandag weer op school geweest. Maandag een paar uurtjes. Eerst lekker in mijn klas (groep 1-2) bij mijn kindjes. Daarna mijn collega's weer gezien en ook even een paar ouders.
Dinsdag was ik 's ochtends vroeg op school en heb ik de meeste ouders weer gezien. Dat was wel heel erg moeilijk! Maar gelukkig was er een invaller in de klas en kon ik ff huilen en met ouders praten.
Vandaag heb ik weer lekker mijn eigen club gedraaid en het was echt heel fijn. Het voelde goed om weer in mijn klas te zijn en kinderen zijn gewoon goud eerlijk. Ik kreeg de meest gekke vragen, maar op de een of andere manier kun je dat van kinderen hebben. Ik werk alleen op maandag, dinsdag en woensdag. Dus mijn werkweek zit er nu alweer op. En daarbij komt dat het bij ons in het zuiden van het weekeinde carnaval is, dus is het volgende week ook carnavalsvakantie.

Morgen moeten we terug naar het ziekenhuis voor controle. Wij zijn onder behandeling in het ziekenhuis in Veghel. Ik hoop dat we dan ook van onze gyn. weer duidelijkheid krijgen hoe we verder moeten en wanneer we weer kunnen starten met evt. clomid. Wel spannend allemaal.
Hopelijk gaat voor ons snel de zon weer schijnen! Wij willen in elk geval heel graag onze neus weer de goede kant in zetten!.

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan