Hoi mama van 3..

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik zie je bent er  regelmatig weer even bij..Gezellig..
Hoe is het met je?
Ik ben eigenlijk erg druk, eerst met werken, en nu met het voorbereiden van de vakantie..We gaan nu al snel he!!
Wil alles tegelijk doen, terwijl veel dingen eigenlijk pas op het laatst kunnen..
Vanmorgen op kraambezoek geweest bij kennisje..lekker zo'n klein meisje hoor!
Heb erg veel pasgeboren baby's in mijn omgeving, maar ik heb er gelukkig geen problemen mee..
Ik weet deze maand ook niet of het raak is, en ben net de goede klusdagen door..jij ook?
We wachten af, maar gaan eerst op vakantie..[ over twee dagen..]
Heb er heeeeeel veeeel zin in..
Spreek je later wel weer..
Liefs R

Hé R,

Leuk om van jou weer wat te horen.
Ik lees bijna dagelijks op het forum maar voel me niet altijd aangesproken om te reageren.
Wij hebben echt bijna enge overeenkomsten want ook wat je nu schrijft herken ik helemaal.
Ik heb ook over 2 dagen vakantie maar we gaan pas volgende week woensdag; waarschijnlijk toch naar Frankrijk (waar gaan jullie naartoe in Frankrijk?).
Het is een beetje druk hier met alle afscheidsdingen, helpen op school enzo. Nienke gaat vrijdag op voor haar diploma B (fijn nog net voor de vakantie binnen).
Verder inderdaad net klusdagen achter de rug. Wel wat woorden gehad met mijn man want hoewel ik het los heb gelaten vind ik het weer te los om dan maar alles op zijn beloop te laten. Hij heeft 's avonds oog voor de tv (voetbal) en ik maar wachten. Gaat ie eindelijk mee; leest ie nog een tijdschriftje en dan is ie moe  en komt er niks meer van klussen. Ik heb hem toch nog maar een keer duidelijk gemaakt dat er echt geen baby komt op deze manier. Hij heeft beterschap beloofd. Ik snap dat ook niet want welke man moet er nu aangespoord worden tot de daad???!!! Heb ik weer.
Al met al gisteravond geklust en afgelopen zaterdag dus hopelijk toch nog op tijd. Nou ja we zien wel.

Vorige week woensdag is mijn beste vriendin bevallen van een zoon (schattig!!) en vandaag hoorde ik van een andere vriendin/collega dat ze na 14 maanden proberen ook zwanger is!
Deze mensen (en mijn schoonzus; op 21 mei bevallen van een zoon, ook na bijna 2 jaar geprobeerd te hebben zwanger te worden) wilde ik allemaal ' voor laten gaan' met zwanger worden. Nu ze allemaal zwanger en bevallen zijn kan ik met een gerust hart ook. Ben dus helemaal niet jaloers ofzo op ze alleen maar blij.

Morgenavond moet ik de tweede les geven van mijn cursus Samen Bevallen en ook dan zit ik tussen de zwangeren (maar dan vanuit professioneel oogpunt). De eerste keer dus wel spannend! Maar ook zo leuk.

Ik hoop dat je nog tijd vindt om te reageren R, maar anders een hele fijne vakantie toegewenst en tot in Frankrijk! (Toeval bestaat niet....)

Groetjes,
M3

Hoi hoi!
Tussen het inpakken door, lees ik even bij..haha
Ik heb nu al wel vakantie hoor, maar we gaan over  twee dagen weg..
Er komt veel bij kijken he!
Wij gaan naar Bretange, aan de kust dus. Wilden niet voor 10 dagen naar het zuiden rijden..Ik heb maar twee weken vrij nl, en in aug nog een week.
Jammer dat je mannetje even geen zin had, maar ik heb dat zelf ook wel eens. Dan voel ik de  vruchtbare dagen als een ''moet'' !!!En maak dan gewoon zin, maar eigenlijk....
Mijn mannetje is er inderdaad wel voor in haha..
We hebben  rond het weekend wel wat meer aandacht eraan besteed, dus wie weet..
Ik help morgen ook op school met de speurtocht...dus ook dan kan ik thuis even niets doen. De jongste gaat de hele dag naar het kdv...dus dan wel lekker de handen vrij.
Het blijft inderdaad grappig hoeveel overeenkomsten we hebben!!
Alleen is het jammer dat wanneer je dit berichtje typt, je niet het bericht waar je op reageert kunt lezen...ik weet niet meer of ik alles heb beantwoord..Kijk zo even, anders typ ik nog wel een keer..

Doei doei!!
Liefs R

En... , jullie ook een hele fijne vakantie..Waar gaan jullie precies heen dan?
En hoelang? Wij zijn de 11e weer thuis. Tot ziens zou wel heel apart zijn..haha

HOI
Nog even...Mijn dochter is net pas begonnen met zwemles..balen van die enorme lange wachtlijsten!!
Wel gaaf die cursussen die je geeft hoor! Kom ik gewoon bij jou tzt, en dan geef jij die cursus lekker als je zelf ook zwanger bent!!
Goed plan toch??
Achja, als we er eens iets in te zeggen hadden he?
Liefs R

Terug
Bovenaan