hoi mamaloe

A

Anoniem

Guest
hee mamaloe hoe gaat het nu allemaal met je was wel beetje benieuwd omdat ik niets meer van je las misschien neem je wat  meer afstand probeer ik ook soms maar lukt niet altijd ben ook zo benieuwd hoe het verders de komende tijd zal gaan of we ook zwanger mogen zijn binnenkort i hope so  vind het zo balen dat het inderdaad toch best wel lang gaat duren gestopt in juli 2006 maar goed we gaan dr voor succes

Hoi!!

Wat lief dat je aan me denkt!

Met mij gaat het prima. Ben ongesteld geweest, heb bloed ingeleverd en dat wordt nu onderzocht op pco en dan gaan ze kijken welke medicatie het beste bij mij past.
Bij de eerste is met 99% zeker gezegt dat het pco was maar deze gyn. wilde het toch nog even voor de zekerheid controleren.
Nou ja prima dus.
Waarschijnlijk wordt ik als de uitslag bekend is aan de clomid gezet.

Ik lees nog wel mee op het forum maar heb niet echt veel te melden. Zit eigenlijk gewoon te wachten op de uitslag.
Wil er ook eenbeetje afstand van nemen want op den duur ben je alleen nog maar bezig met zwanger worden en heb hier nog 2 koters lopen en die mag ik uiteraard niet vergeten!!

Erg leuk dat je aan me dacht.
Kom waarschijnlijk snel weer trug, ken mezelf, zodra mn ei in aantocht is haha...

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan