hoi marijke

Hoi Marijke, 14-5 heb je gereageert op mijn berichtje over mijn nod-dag. Je vroeg me om je op de hoogte te houden.
Nou, we zijn 4 dagen verder en ik ben nog niet ongi ... heel erg spannend !
Ik voel vanalles, maar ik durf nog niet te testen. Jouw nod-dag was de 15 de, en ? Ik hoop op je reactie, en natuurlijk ook leuk als iemand anders reageert. groetjes en heel veel succes, Lianne.
 
Lianne, leuk. Ik keek af en toe al eens terug maar zag niets van je staan. Mijn nod was inderdaad de 15e en er is nog niets te bekennen. Maar vorige keer was ik ook zomaar 5 dagen overtijd dus ik ga nog niet blij worden of teveel hoop krijgen.
Wat voel jij allemaal? En wanneer ga je testen?
Ik heb alleen last van m'n linkerborst, afscheiding en beetje moe. Morgen ga ik een test halen want dan ben ik vrij. Zaterdag of vrijdag wil ik pas testen, als het nog nodig is.
We houden elkaar op de hoogte, goed?
Liefs marijke
 
Ik lees net dat jullie allebei ook al overtijd zijn. Ik had ook de 14 mijn NOD. Ben nog steeds niet ongi. Maar heb al wel twee testen gedaan. Helaas waren beide negatief. Ga er dus maar vanuit dat ik gewoon wat later ongi word. Hoop natuurlijk nog altijd een beetje dat ik zwanger ben. Je hoort het wel vaker dat de testen negatief aan gegeven en dat ze toch zwanger zijn. Heb jij al een test gedaan Lianne? Wat goed van je Marijke dat jij niet gelijk gaat testen. Knap dat je zo'n test in huis kunt hebben en er dan niets mee gaat doen. Dat kan ik dus echt niet. Gelukkig heb ik het deze week eerst nog even druk. Donderdag wil ik eingeljk wel weer testen als dat dan nog nodig is. Ik heb ook niet echt last van pijntjes. Heb eigenlijk precies hetzelfde als Marijke. Ook alleen mijn linkerborst, afscheiding en moe. Ben nu wel heel erg verkouden. Daardoor voel je je natuurlijk ook een stuk minder fit. Heb soms wel eens het idee dat ik mijn buik voel, maar denk elke keer dat dat verbeelding is. Ik hoop in elk geval van jullie te horen hoe het bij jullie is gegaan. Misschien zijn we straks alle drie toch wel zwanger en anders ga ik gewoon weer vrolijk verder. Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes Susan
 
Ha die Susan, nog een lotgenoot.
Spannend he. Ik voel me wel een beetje hangerig en vervelend en een beetje ontevreden en chagi. Maar omdat ik vorige keer ook ongi werd na een paar dagen, wil ik wachten. Maar het is zo vervelend. Je gaat je er al snel op richten terwijl je het niet wilt. Je hoopt toch heel erg. Ik hoop zeker dat we naar de zwangeren mogen gaan samen, ik hoop het zaterdag te weten. Bah, ik vind het wel vervelend worden hoor, dat gewacht. Maar we houden goede moed. Als we zwanger zijn, hadden we het er graag voor over, die paar dagen wachten.
Wat vervelend Susan, dat het bij jou negatief is. Ben je heel regelmatig of juist niet? Laat je het weten als je o. getest hebt?
Marijke
 
Terug
Bovenaan