hoi meiden ben hier nieuw

A

Anoniem

Guest
zal me even voorstellen ben danielle en ben nu 8 weken zwanger na veel elende eindelijk een goeie zwangerschap
zelf heb ik nog een dochter van 2 jaar en werk op een peuterspeelzaal en hoop leuke verhalen met jullie te kunnen delen
veel groetjes en kusjes danielle

hoi danielle

van harte gefeliciteerd dus als alles goed mag ben jij strKS OOK EEN APRIL MAMA
leuk ik ook als het goed is ben ik morgen 7 weken..
Mijn eerste afspraak bij de verloskundige is pas 27 sept en die van jou?

ik moet nog een afspraak maken maar je moet bij ons 2 weken van te voren bellen ga beging oktober en ben 26 april   uitgerkend alshet goe dis maar gezellig lekker april mama's zijn er veel want kom van die andere zwanger worden en die iederen in aug was zwanger een echte baby boom en heb al een dochter van 2 jaar die is 29 april weer jarig dus wordt leuk en jij nog andere kids
daantje kus

hoi

Nee dit is ons eerste kindje en als ik zelf goed hebt uitgerekend ben ik 22 april uitgeteld.
Dus allemaal even spannend. alles is nieuw voor ons. zijn jullie ook getrouwd????? WAnt wij niet en ik wet eigenlijk niet waarneer dat moet aangeven..

xxxx

zeker spanned ik ben ook niet getrouwt maar dat is niet erg
je kan wel je kind erkene bij de gemeenten doe lekker rustig aan en geniet van je zwangerschap
daantje

Ik zal me effe voorstellen, ik ben angela en 7 weken zwanger van de 3de.
Ik ben er erg blij mee,want ik ben al een jaar gestopt met de pil.
Ben erg ongeregeld ongi en weet nooit wanneer ik vruchtbaar ben.
Mijn laatste ongi was op 12 december 2006 en heb 9 jan. een kleine bloeding gehad.
Dacht dat ik eerder ongi ging worden,maar in mijn achterhoofd dacht ik gelijk aan innesteling,en inderdaad.
Ben 14 februari naar de vk geweest en daar zach ik een klein getik van het hartje.
Hoera!!!!
Ik was alleen van mening dat ik al veder was.(Vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie)gerekend dacht ik 9 weken te zijn.
Maar na de echo bleek 6 wkn en 3 dagen,maar geeft natuurlijk niks maar moet nu nog langer zwijgen.

Groetjes Angela

Terug
Bovenaan