hoi meiden en kiki

he allemaal

ik zou jullie op de hoogte houden
we zijn gisteren weer bij de gynacoloog geweest op zich erg positief
er is weer eens een echo gemaakt en er zitten twee grote eieren aan de ene kant en 1 grote en twee kleintjes aan de andere kant dus even afwachten
eisprong was nog niet geweest dus we gaan vanaf vandaag maar actief knutsellen vooral donderdag want vrijdag moeten we weer voor controle komen we hopen zo ......

toen ik op de gang liep kreeg ik nog een schouderklopje van de gynacoloog en zei hij van doe je best he
vond ik wel erg lief effe de moet er in houden dus nu hihihihi

liefs san

Hoi San,

Eigenlijk best goed nieuws dus: de clomid heeft z'n werk gedaan! Ik hoop voor je dat je nu snel zwanger raakt. Moet je deze vrijdag alweer terug?
Ik zal voor je duimen.

Liefs Kiki

PS hier is nog geen ei te bekennen. Wel voel ik me heel raar: bij vlagen misselijk, zere borsten, weer pijn in mijn onderbuik( is een week weg geweest, dus ik was al helemaal opgelucht, shit) en voor mijn gevoel heb ik ook een dikkere buik (zal mijn fantasie wel weer zijn).

die gedachten ken ik ook heel goed
je gaat rond je nod elke keer zo je zelf in de gaten houden
dat ik me zelf niet eens vertrouw eigenlijk hihi ben je wel echt dikker aan het worden en ben je wel echt misselijk is het niet een gewone buik pijn best dom eigenlijk
volgens mij ben ik sinds het stoppen van de pil wel wat dikker geworden of het nu daar aan ligt of dat ik nu echt weer tijden heb met vreet buien geen idee eigelijk

ik moet inderdaad nu as vrijdag al weer terug komen als het goed is heb ik dan mijn eisprong gehad en als er geklust is de dagen er voor moet het toch goed gaan hoop ik ????
heb geen idee hoe of wat en omdat hij ook zei dat er meerdere eitjes zaten zal dan nu ook de kans op een meerling veel groter zijn ? of heeft iedereen altijd meerdere eitjes ?
we doen ons best voor een kerst kindje
zal wel helemaal te gek zijn

liefs san

Hoi San,

Qua gewicht is er niets bij, en ik was juist zo blij dat ik eindelijk van die buikpijn af was...Zondag werd ik er mee wakker en het voelt wel weer anders dan die buikpijn van net na het stoppen met de pil. Ik dacht eerst dat ik een ei had maar de ovulatietest zegt nog steeds van niet en ik vind het ook wel lang duren (3 dagen pijn van een ovulatie, kan dat?). Vooral 's ochtend voel ik me heel gammel en ik heb de hele dag het gevoel in mijn voeten en kuiten alsof ik uuuuuuuuren door de stad gesjouwd heb (en dat al minstens een week). Ik ga er maar vanuit dat het nog een nawerking van de pil is. Volgende week donderdag is mijn NOD en we hebben besloten dat we (als er niks komt) voor de zekerheid vrijdag gaan testen ivm al die rare signaaltjes.

Voor jullie wordt het nu wel een heel spannend weekje! Ik heb geen idee hoe dat met die eitjes zit, misschien is de kans op een meerling idd wel groter...Volgens mij heb je altijd maar 1 eitje per keer. Ik ben zelf een 1-dag-na-Kerstkindje en ik heb het nooit leuk gevonden. Waarschijnlijk komt het ook door de verkrampte manier waarop mijn ouders met verjaardagen (en de mijne in het bijzonder) omgaan. Ik heb me daar pas afgelopen jaar na hevige strijd aan kunnen ontworstelen. Dat jullie er zo positief tegenover staan zal maken dat het voor jullie kindje geen probleem is.

Ik ben heel benieuwd wat de gyn jullie vrijdag kan vertellen en ik hoop dat het betekent dat je dan door mag naar het volgende forum!

Liefs Kiki (en klus ze!)

wat raar zeg die been pijn, ik zou het echt niet weten wat het kan zijn
ben zelf nu al een jaar weer pil vrij kreeg toen alleen weer erg last van acne maar ben er eigenlijk ook maar 1.5 jaar weer aan geweest na de geboorte dan van onze zoon
en die buik pijn heb ik nu ook wel een beetje een zeurderige steek elke keer terwijl ik weet dat mijn eisprong nog komt maar ik voel dit ook nooit hoor
dus ook daar kan ik je eigenlijk geen antwoord op geven
wat is het toch een vreemd iets dat vrouwen lichaam

de kerst is voor ons ook niet anders als jullie denk ik hoor had ook liever een andere datum gezien maar als je al weer een 1 jaar bezig bent kan het je niet meer zo veel schelen
zou ontzettend blij zijn als het nu eindelijk raak is

hoe oud was jij eigenlijk ook al weer ?
het lijkt wel zwangerschaps dementie hihhi. vind het leuk om contact te onderhouden zo net of we elkaar al een tijdje kennen

liefs san

Hoi San,

Harstikke spannend allemaal voor jullie joh!

Nu heb ik een vraagje aan jou..werk jij ook doorverwezen naar de gyn omdat je cycles zo lang en onregelmatig is (was) en wat gaan kan ik verwachten op mijn eerste date met de gyn? Heb jij clomid gekregen?

Ik hoor graag jou verhaal, omdat ik 19 April voor het eerst naar de gyn moet!

Suc6 met alles

Liefs moi

Ik ben 27! Superspannend, zo alles voor de eerste keer... Ik ben overal op zoek naar informatie en leuke namen (hoewel die eigenlijk al een paar jaar vaststaan, maar je weet nooit of je nog wat leuks tegen komt! Hoe heet jullie zoon eigenlijk of wil je dat niet vertellen in verband met de harkenbaarheid op dit forum voor bekenden?)
Ik heb eigenlijk ook al het idee dat we elkaar al een behoorlijk tijd kennen. Het stomme was dat toen ik typte over dat jij misschien binnenkort doorgaat naar het volgende forum, dat ik dacht: voor mezelf zou ik het wel jammer vinden... (egoistisch, he?)

Ga lekker klussen en ik hoor in ieder geval vrijdag wel even wat de gyn te zeggen had, toch?

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan