hoi meiden.. lekker vakantie gehad.... en nu ben ik ontspannen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..

Daar ben ik weer eens.. Ik moest even wat afstand nemen.. Ik ben net heerlijk op vakantie geweest. Ben nu lekker ontspannen.. Beter dan stress tijdens het zwanger worden.
We hebben de vakantie goed gebruikt met klussen dus wie weet?????
Ik lees overal over dat pendelen. Ik zou dat ook wel eens willen doen..
Ik hoop dat iemand dat voor mij wil doen... Ik vraag me af of ik nu zwanger ben of wanneer ik het zou kunnen worden.
Mijn naam is pascalle mooij geb. 18-07-1982.
Ik hoop dat iemand dit voor mij wil doen.
Meiden iedereen succes met zwanger worden..

Liefs pas

quote: Pasvm schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 10:10:58'));

Hoi meiden..

Daar ben ik weer eens.. Ik moest even wat afstand nemen.. Ik ben net heerlijk op vakantie geweest. Ben nu lekker ontspannen.. Beter dan stress tijdens het zwanger worden.
We hebben de vakantie goed gebruikt met klussen dus wie weet?????
Ik lees overal over dat pendelen. Ik zou dat ook wel eens willen doen..
Ik hoop dat iemand dat voor mij wil doen... Ik vraag me af of ik nu zwanger ben of wanneer ik het zou kunnen worden.
Mijn naam is pascalle mooij geb. 18-07-1982.
Ik hoop dat iemand dit voor mij wil doen.
Meiden iedereen succes met zwanger worden..

Liefs pas

Hey hoi!

Welkom terug! Waar ben je naartoe geweest op vakantie? Hopen dat het klussen zn werk heeft gedaan he?! ZOu wel mooi zijn tijdens de vakantie!
Wanneer heb je je NOD??

Hey hoi!

Welkom terug! Waar ben je naartoe geweest op vakantie? Hopen dat het klussen zn werk heeft gedaan he?! ZOu wel mooi zijn tijdens de vakantie!
Wanneer heb je je NOD??

Hoi hoi..

Dank je wel..
Ik ben naar kroatie geweest. Was echt heerlijk.
Ja laten we het hopen dat de vakantie in ons voordeel heeft gewerkt.. hihi..
Ik heb mijn nod op 18 juli. Dan wordt ik ook 25. Dus mooier kado kan eigenlijk niet he...

Hoi hoi..

Dank je wel..
Ik ben naar kroatie geweest. Was echt heerlijk.
Ja laten we het hopen dat de vakantie in ons voordeel heeft gewerkt.. hihi..
Ik heb mijn nod op 18 juli. Dan wordt ik ook 25. Dus mooier kado kan eigenlijk niet he...

Dat is dus volgende week woensdag! wordt een spannende week dan voor jullie... zal voor jullie duimen!
Zou inderdaad een super kado zijn he, zo op je verjaardag!
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan