hoi meiden...maansteengebruik?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik ben Natascha en ben 25 jaar en ben nu ronde 6 maar nog weinig geluk. Zag staan op de forum over maansteengebruik. Hebben jullie daar positieve berichten over gehoord? Ben erg benieuwd, wil namelijk alles aanpakken om maar zwanger te raken. Ben benieuwd over het gebruik.
Wil graag wat vaker met vaste meiden praten, lijkt me leuk en prettig om meer van jullie te leren kennen en elkaar op de hoogte te houden.
Ik zit nu op dag11 van mijn cyclus, heb bijna altijd een cyclus van zo rond de 28 dagen. Heb wel een heleboel spanningen gehad de laaste tijd dus dat zal ook wel mee spelen.

Nou meiden heel veel geluk....en als jullie me meer kunnen vertellen over de maansteen gebruik, graag. Dan ga ik morgen gelijk eentje kopen..

Fijne dag nog...groetjes natascha.

Hoi,

Had net al een stukje over maansteengebruik getypt. Zal er nog wat over vertellen.
Ik was na 6 weken zwanger, en mijn vriendin belde van de week om te vertellen dat ook zij zwanger was. Ook ong. na 6 weken met een maansteen te lopen. Bij haar is het zelfs bijzonder, want zij blijkt maar 1x per 3 maanden een eisprong te hebben. En toen ze die maansteen ging dragen was het zo gepiept!

Groetjes, Kat

He Natasha

Ik hoop dat ik je naam goed geschreven heb. anders sorry
Ik heb sinds gister een maansteen ik weet niet of ik er in moet geloven dat moet uitwijzen.
Ik voel me nog niet anders.
Dus veel meer kan ik je ook nog niet vertellen.

Lijkt me leuk om met een paar mensen wat intensiever contact te hebben.
Mijn eigen naam is Mirjam en ben 25 jaar zit in ronde 5 mijn cyclus loopt net 6 dagen.

succes liefs agnetha

Hey Natascha,

Ik heb deze maand voor het eerst de maansteen gebruikt.
Ik heb hem gewoon aan mijn zilveren ketting hangen.
Ik ben nu al 6 dagen overtijd ............... ( ik dacht echt dat de maansteen werkte)
maar de test geeft nog steeds aan dat het negatief is .................. misschien kan het nog komen en anders werkt de maansteen echt

Veel liefs Sandra

Dag meiden. Bedakt voor jullie snelle reactie...Ga morgen gelijk even zo'n steen kopen,kan nooit kwaad, kan je dus gewoon bij de tuinen kopen?

Agnetha, lijkt me leuk om wat vaker contact te hebben. Zal niet dagelijks zijn want ik heb een drukke baan.Ben namelijk militair en dus slaap ik ook wel eens binnen op de kazerne. Ik ben ook 25 jaar en ben bezig voor de 6e keer. maar blijf goede hoop hebben hoor. We zien wel allemaal hoe het loopt maar is wel moeilijk he als je iets graag wilt. Is het ook jou eerste kindje?
We houden elkaar op de hoogte....

groetjes natascha

hey Natascha,

Ik heb het nou goed geschreven, Ja wij zijn bezig voor ons eerste kindje en jullie??
Ik ben hier ook niet zo vaak ook druk druk maar als ik je zie zal ik zeker reageren

liefs agnetha

Terug
Bovenaan