hoi meiden...nu maar gewoon wachten!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!!!!

Nou meiden ik heb vannochtend een 2e testje gedaan, maar helaas duidelijk niet zwanger!!! Toch wel een beetje op gehoopt maar eigenlijk wist ik het al!
Nu maar gewoon wachten totdat ik eindelijk ongi ga worden, of maar gewoon verder klussen om de dag? Mischien krijg ik nu wel weer eerst mijn eisprong.
Wel jammer dat je nu niks weet, ik word daar best wel onzeker van.
Maar....ik probeer gewoon positief te blijven hoor tuurlijk!!!

Meiden die niet zwanger geworden zijn....we gaan er weer voor in de volgende ronde!!!
SUCCES!

Liefs,
Famke

Hi Famke!

Wat balen zeg! Ik had zo gehoopt voor je dat het wel zo was. Ook al ging je er al een beetje van uit, het blijft erg balen. Waar blijft die stomme ongi dan toch. Ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt.  Als ik jou was zou ik denk ik wel weer gaan klussen.
Nou meid, veel succes! Volgende ronde heb je weer volop kans!

Liefs, Sandra

Hoi Famke

Balen he als de test weer neg. is. Dan denk je ook waar blijft die ongi nou.
Maar we gaan gewoon door met klussen en op naar de volgende ronde.

Groetjes Leeuwtje 24

Hoi Famke,

He shit meid ................. stiekem hoop je toch een beetje he !!!!
Maare we klussen weer lekker verder meid  want ik ben het ondertussen ook nog steeds niet hoor (11 dagen overtijd nu) We doen nu gewoon wie het eerst ongie is ok ??? hahahahaha

Groetjes Ellen

Ha Famke,

De volgende ronde gaan we er gewoon met zijn alle flink voor vind je niet.
We houden elkaar en ons lichaam goed in de gaten en reageren op alles! HIHI
Jammer dat het deze maand niets is geworden, maar volgende maand komt het vast goed.
Groetjes J

Hallo meiden!

Ik had gisteren ongesteld moeten worden.(natuurlijk liever niet). Ben in november gestopt met de pil. Ben pas 1x ongesteld geweest sindsdien. Heb mijn pil gekregen omdat ik niet regelmatig was. Wanneer kan ik nu gaan testen?
xxx caatje

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Doet me altijd heel erg goed!!!!

Ik vind het geweldig dat je via dit forum lekker kunt kletsen met elkaar, want ja we gaan allemaal voor het zelfde en je wilt eigenlijk aan je vrienden en familie niet vertellen dat je probeert een kindje te krijgen(ik niet in ieder geval).

Ellen we gaan nu maar kijken wie er het eerst ongi wordt(hele goeie van jou!!!)Hahahaha

We houden elkaar op de hoogte he?
Succes!!!!!!!!!!

Liefs Famke

Terug
Bovenaan