hoi meiden, zal het nu gelukt zijn??

A

Anoniem

Guest
we zitten nu in de 3e ronde, en we hopen natuurlijk dat het nu gelukt is, heb deze maand voor het eerst mijn temperatuur bij gehouden.
wie kan me zeggen of we echt wel genoeg geklust hebben op het juiste moment ook???

swwbgk.jpg

groetjes patricia

ow hij opent het plaatje niet jammer!!
maar ik heb op dag 13 mijn eisprong gehad volgens FF.
we hebben op dag:,7,9,10,11,13,14 en 15 geklust

groetjes patricia

Hoi,

Ja zou haast moeten Zo vaak heb je geklust hahaha. Ik wens je in ieder geval veel succes en duim voor je. Ik zelf heb geen ervaring met temperaturen wil daar ook nog niet aan beginnen.

Ik heb mijn banner even erbij gezet dan weet je hover ik nu ben. Zit in spanning haha, terwijl ik nog niks voel heb ik toch een vermoeden ondanks ziek zijn dat gelukt is deze keer. Maar moet nog een dikke week wachten baal baal.

Liefs van Shirley

hoi muizebeest,
Ja en vooral dat wachten duurt zo lang, weet er alles van. ik voel ook nog helemaal niks, maar dat kan ook nog niet, ik weet wel van de 2 vorige rondes dat ik van alles in mijn hoofd haalde, als ik gevoelige tepels, opgezette buik, hoofdpijn,  had dan dacht ik ow misschien ben ik wel zwanger niet dus!!. ik probeer er nu niet meer zoveel mee bezig te zijn maar toch doe je dat onbewust.

groetjes patricia

Hoi Patricia,

Ja dat dacht ik ook dat ik er niet zoveel mee bezig zou zijn maar dat doen we automatisch denk ik hahah. Ach ja maar duimen en bidden voor ons allemaal dat we allemaal snel zwanger raken vooral de meiden die al zolang bezig zijn

Liefs van Shirley.

Terug
Bovenaan