Hoi Meiden

Hoi hoi, ik zou jullie op de hoogte houden. Ik kan het niet laten om op dit forum te blijven lezen, ondanks ik in de 6de week zit, want is allemaal nog zo onwerkelijk. Er gebeurd veel met mijn lichaam op dit moment. Ben erg moe en steeds een 'raar' gevoel in mijn buik (kan het niet omschrijven). Heb al een opgezette buik wat waarschijnlijk gewoon mijn darmen en mijn maag zijn die opgezet zijn. Heb me ondertussen ook aangesloten bij het forum 'zwanger zijn' en 'november moeders'. Hier ben ik nog nie echt aktief. Nou, ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Sas.

Hoi Sas,

Van harte gefeliciteerd zeg. ik had dat ook dat rare gevoel in de buik, bij mij eerste zw-schap. ( helaas fout gegaan )Het is net een soort kriebel die je voelt he ?? En een opgeblazen gevoel.
Ik hoop me na de volgende week te kunnen aanmelden bij het december forum.
Nou geniet ervan.

Groetjes van mij.

Hoi Shirley,
Jammer dat het de eerste keer mis is gegaan. Ik heb een 'zwaar' gevoel in mijn buik en inderdaad een opgeblazen gevoel. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws hebt, ik blijf dit forum nog wel even volgen.

Liefs Sas

Hoi Sas,

Ik ben echt blij voor je dat het eindelijk is gelukt, nogmaals GEFELICITEERD!!!!

Klinkt misschien raar maar ik begrijp je gevoel wel!
Ik ervaar dat nu namelijk ook!
Ik heb nu ook een 'zwaar' gevoel in mijn buik, en die kriebel heb ik ook!
Ik heb dan ook dat ik 's avonds die 'kriebel' erger wordt, dat het dan meer lijkt op een soort van spierpijn, alsof je baarmoeder heeft liggen rekken en strekken die hele dag en dan 's avonds voel je de 'spierpijn'...

Ik moet ook zeggen dat ik dinsdagavond stiekum een test heb gedaan, was helaas negatief..
Was wel teleurgesteld maar ergens heb ik een gevoel die zegt dat ik zwanger ben.

Is dat raar?? Had jij dat ook toen je in je 4e wk zat?

xxx

Hoi MoMo,
Ik vind het niet raar hoor. Ik had er alleen geen last van omdat ik mijn cyclus niet echt bijgehouden had afgelopen maand en ineens dacht "wordt nu wel tijd om ongi te worden"... bij het narekenen bleek dus dat ik al 5 dagen overtijd was!!! Ik hoop voor je dat de volgende test toch nog positief uitvalt en ik je straks mag feliciteren.
Succes,
Liefs Sas

Ik hoop het ook Sas....

Ik ga na het weekend (woensdag denk ik) een test doen.
Zondag moet ik ongi worden volgens mijn vorige cyclus (22 dgn) maar mijn gemiddelde is 24 dgn en dat is woensdag.

Ik laat het je zeker weten!!!

xxx

Terug
Bovenaan