hoi meiden!!

voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd en geniet er van he!!
Ik heb alleen een vraagje, ik heb pas volgende week mijn nod maar toch voel ik al van alles en nog wat,zoals na de koffie niet lekker,voel me warmer,anders dan anders,en het blijft maar rommelen in mijn onderbuik al vanaf de eisprong.
Is er hier iemand die het ook zo vroeg voelde want mijn gevoel zegt ja je bent zwanger en ook mijn kat doet raar en dochtertje enz..hoop gauw op een antwoord.
ps: ben net 2 maanden gestopt met de pil
groetjes voor allemaal xxx
 
Hoi,
Toen ik drie dagen over tijd was, kon ik al aan mijn borsten voelen dat het zover was. Ze waren veel voller en opgezwollen. Verder heb ik weinig gemerkt qua eten of drinken.
Birgit
 
hallo,

Ik wist ook al vrij snel dat ik zwanger was! Ik vind het grappig dat je dat van je katten schrijft. Ik wist met name door m'n katten dat ik zwanger was. Ze konden even niet zo goed met elkaar over weg en waren super aanhankelijk naar mij toe!   Heel erg grappig, want gedurende de hele zwangerschap veranderde het steeds. Na een tijdje konden ze wel weer met elkaar overweg da's niet weer veranderd. Maar de ene maand zijn ze niet bij me weg te slaan en de andere moeten ze weer niks van me weten. Normaal is dat niet zo!
Dus ja, volgens mij kan je al vrij snel aan jezelf merken dat je zwanger bent. Al durfde ik er pas echt vanuit te gaan toen ik een positieve test had. Ik hield al wel (on)bewust rekening met van alles. Grappig eigenlijk als je je eigen lichaam zo goed kent!!!

Ik hoop dat je zwanger bent!!!
groetjes Kirsten
38w1d
 
Terug
Bovenaan