hoi meiden

A

Anoniem

Guest
hoi ik zal mij ff voorstellen
ben sibje ben 24 jaar en  heb een dochtje van 14 maanden.
vanmiddag een test gedaan en ik zie een hele lichte streep. streep is een streep zeggen ze dus ben ik    ZWANGER!!!

nu heb ik even een vraagje. ik heb de sensitest. die kan testen vanaf 4 dagen voor je ongie. ik ben erg onregelmatig en ga uit van mijn langste cyclus en dat is 39 dagen. zit nu op dag 37. ik dacht mijn eisprong gevoelt te hebben en zou ik vandaag of morgen ongie moeten  worden. maar hoe betrouwbaar is de test als ik je de test 4 dagen voor je ongie doet?? iemand ervaring mee???
ik kon niet meer wachten met testen omdat ik woensdag een paar uurtjes roze bloed heb verloren en een keertje met afvegen bruin bloed (sorry voor de details). daarna had ik niks meer....dus ik werd erg nieuwsgierig of ik zwanger zou zijn of niet.
vind het nog wel erg onwerkelijk maar ben ook wel weer erg blij. morgen of zondag nog maar een keer testen denk ik.
een heel verhaal en ik hoop reacties te krijgen van jullie

groetjes sibje

Hoi Sibje

Gefeliciteerd !! Ja hoor, een streep is een streep !
Zelf ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje en 24 jaar.
Ook ik had een heeeel vaag streepje maar paar dagen later was ie al veel donkerder.

Je hebt echt alleen een streepje wanneer je zwanger bent en dus hcg in je bloed hebt, dus de test is echt betrouwbaar !

Groetjes Maike Sanne

Toen ik voor het eerst een test ging doen toen ik 4 dagen overtijd was, had ik eerst een negatieve test... dus ik wachten op m'n ongi... maar een week later nog niet ongi... dus ik weer testen en die was toen duiderlijk positief... maar een streep is een streep... dus gefeliciteerd...

hoi meiden mag ik jullie misschien 1 rare vraag stellen?

is de kleur van jullie urine nou anders dan anders? of is er geen verschil in te merken nu jullie zwanger zijn?

alvast bedankt

waarom rare vraag???

maar kan me niet herinneren dat de kleur van mijn urine veranderd is

Corina.. Nee mijn urine is ook niet anders dan anders
Hoezo ??? Die van jou wel ??

Hoi,

verkleurde urine kan duiden op een blaasontsteking, dit weet ik toevallig omdat mijn vriendin dit ook heeft gehad tijdens de zwangerschap.dus als het blijft toch maar even urine bij de huisarts inleveren.

Evelien

Terug
Bovenaan