Hoi meiden

Ik ben er al een tijdje niet geweest maar ik wil toch graag jullie op de hoogte brengen...

Nou we komen net terug van de gyn en de 2e test van mijn aanstaande man is weer negatief, zelf nog slechter dan de vorige keer!!
Dus we gaan nu over op behandelingen, IUI...
Ik wist niet dat dat zoooo tijdrovend was, al die planningen...

Ik moet dus ook met clomid beginnen en krijg ook pregnyl om mijn eisprong op te wekken...

Maar we hebben besloten dat we dit pas gaan doen NA te trouwerij, wat nu nog 2 wkn is!!!!
Maar helaas zal ik volgende week ongi worden en juist met mijn trouwerij begint mijn nw cyclus, dus ik moet dan nog 1 cyclus wachten!!!
WAT EEN RAMP!!!!

Ik moet wel zeggen dat ik er wel zin in heb en niet kan wachten..

Hoe hebben jullie IUI ervaren??? Negatief en positief???

Ik ga nu lekker van mijn korte vakantie (thuis) genieten en ben er maandag weer..
Ik hoop dan wel dat ik dit bericht terug kan vinden, vind dat wel vervelend steeds...

Iedereen succes...

groetjes van een bijna getrouwde MoMo...
:)

Hoi MoMo

hou me op de hoogte van je IUI verhaal. Ik ben erg benieuwd. Zelf geeen ervaring mee, maar wellicht dat dit er voor ons ook een keer aan zit te komen. Zoals je misschien op het forum hebt gelezen heb ik een negatieve test na samenleving gehad. Op dat moment denk je nog sterker dat een zwangerschap er wel nooit in zal zitten. Als ik jou verhaal dan weer lees over de IUI pogingen weet ik dat er gewoon meer mensen hetzelfde traject doormaken. En dat je je eigen grenzen gaat verleggen in de hoop op een goede afloop.

Het wachten is echt heel vervelend hè, ik weet het. Je wilt zo graag in "dagen" denken ipv "maanden".
Nou sterkte, ik hoop ook veel verhalen en ervaringen over IUI te lezen (positief ook vooral!!!)

Leuk vooruitzicht om over twee weken te trouwen. Probeer daar je energie op te richten want die dag komt zeker niet meer terug!!

Groetjes,
Anne

Misschien hebben jullie het al gelezen, maar ik heb inmiddels 2x IUI gehad, maar helaas nu weer ongi......
Mijn slijm is vijandig dat is de reden.
Verder heb ik geen hormonen (nog niet) omdat het ei wel groeit en ik regelmatig ongesteld ben.
Maar ja, 6 x IUI doen ze hier en dan IVF
Ik kan er dus nog niet zoveel over zeggen, bij mij is het nog niet gelukt, maar ja, ben nog niet op de helft. De behandeling zelf stelt niet veel voor en is pijnloos en duurt ca. 1 minuutje !!! Maar goed, als je dan IUI hebt gehad en je wordt ongi dan stort je wereld even in hoor, tenminste bij mij wel en na een paar dgn. denk je weer aan de volgende keer.

Nou, ik wens jouw heeel veel plezier op je trouwerij en toi toi toi voor de rest.

Hou me op de hoogte..

Liefs Kyra

Hoi MOMO.

Over het iui gebeuren kan ik je weinig vertellen, alleen wil ik zeggen een wijs besluit dat je pas na je trouwen er aan begint. Het is wel balen dat je dan nog een cyclus langer moet wachten maar van de andere kant kun je die tyd nog lekker nagenieten van je bruiloft. Foto's kijken en naar de film (als je die hebt) Dat zijn ook leuke en belangrijke dingen, die anders gelijk aan de kant worden geschoven ivm de iui poging.
Ben je al een beetje zenuwachtig voor je trouwdag...?
Meid probeer te ontspannen en laat het over je heen komen geniet van die dag ik vond het geweldig, je denkt er vaak aan terug. Heb je een groot feest? Of is dat allemaal nog geheim???
Nou Meid ik hoop dat je een paar fijne vrije dagen hebt gehad en tot snel......

Liefs Molly

hoi momo,

uit ervaring weet ik dat de testen van het zaad heel verschillend kunnen zijn hoor. toen wij jaren geleden ivf gingen doen had mijn man nog nooit zulk goed zaad gehad, dus houd moet hoor, misschien is het bij de iui wel weer stukken beter, wie weet.

gr sandra

Hoi MoMo,

Ik heb ook ervaring met IUI en mijn man en ik behoren tot de gelukkigen bij wie het na de 1e poging meteen raak was. En wie had dat gedacht. Dan ben je al zo'n tijd bezig en dan is het opeens zo. De gyneacologe had nog wel gezegd dat we eigenlijk niet voor IUI in aanmerking kwamen, omdat het geen zin had. ICSI was de enige mogelijkheid, zelfs IVF zou niet zinvol zijn bij ons. En kijk nu, ik ben inmiddels 18 weken zwanger! Ik weet dat het niet vaak raak is de 1e keer, maar ik wilde je wel laten weten dat het dus zeker kan. WIj zijn overigens ook ruim 3 jaar bezig geweest en het is en blijft zwaar! Wij hebben overigens ook de 1e cyclus dat we IUI konden doen moeten wachten, omdat het ziekenhuis tussen kerst en oud en nieuw gesloten was. Op dat moment baal je, maar wij vonden het ook wel symbolisch om in het nieuwe jaar te beginnen. Hetzelfde bij jou als je na je trouwen begint. Toch een soort nieuw begin.

Veel plezier op je trouwdag en succes met de IUI behandeling.

Gr. El.

Terug
Bovenaan