Ik ben er al een tijdje niet geweest maar ik wil toch graag jullie op de hoogte brengen...
Nou we komen net terug van de gyn en de 2e test van mijn aanstaande man is weer negatief, zelf nog slechter dan de vorige keer!!
Dus we gaan nu over op behandelingen, IUI...
Ik wist niet dat dat zoooo tijdrovend was, al die planningen...
Ik moet dus ook met clomid beginnen en krijg ook pregnyl om mijn eisprong op te wekken...
Maar we hebben besloten dat we dit pas gaan doen NA te trouwerij, wat nu nog 2 wkn is!!!!
Maar helaas zal ik volgende week ongi worden en juist met mijn trouwerij begint mijn nw cyclus, dus ik moet dan nog 1 cyclus wachten!!!
WAT EEN RAMP!!!!
Ik moet wel zeggen dat ik er wel zin in heb en niet kan wachten..
Hoe hebben jullie IUI ervaren??? Negatief en positief???
Ik ga nu lekker van mijn korte vakantie (thuis) genieten en ben er maandag weer..
Ik hoop dan wel dat ik dit bericht terug kan vinden, vind dat wel vervelend steeds...
Iedereen succes...
groetjes van een bijna getrouwde MoMo...
Nou we komen net terug van de gyn en de 2e test van mijn aanstaande man is weer negatief, zelf nog slechter dan de vorige keer!!
Dus we gaan nu over op behandelingen, IUI...
Ik wist niet dat dat zoooo tijdrovend was, al die planningen...
Ik moet dus ook met clomid beginnen en krijg ook pregnyl om mijn eisprong op te wekken...
Maar we hebben besloten dat we dit pas gaan doen NA te trouwerij, wat nu nog 2 wkn is!!!!
Maar helaas zal ik volgende week ongi worden en juist met mijn trouwerij begint mijn nw cyclus, dus ik moet dan nog 1 cyclus wachten!!!
WAT EEN RAMP!!!!
Ik moet wel zeggen dat ik er wel zin in heb en niet kan wachten..
Hoe hebben jullie IUI ervaren??? Negatief en positief???
Ik ga nu lekker van mijn korte vakantie (thuis) genieten en ben er maandag weer..
Ik hoop dan wel dat ik dit bericht terug kan vinden, vind dat wel vervelend steeds...
Iedereen succes...
groetjes van een bijna getrouwde MoMo...