hoi meiden

Hoi meiden,

Yes, hieperdepiep....vandaag ben ik jarig en dus 30 jaar geworden, alvast bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Ik krijg er gewoon een heel blij gevoel van! Ik ben de ochtend lekker vrij en werk vanmiddag van 13.00 tot 18.30. Aangezien ik vanmiddag maar 5 kindjes op de groep heb en ik alleen sta vier ik mijn verjaardag vrijdag op mijn werk. Voor familie en vriende vier ik het zaterdagavond! Wel moeilijk hoor, want ik weet niet of ik wat kan drinken en ik wil ook nog niet testen, want dat kan pas op zijn vroegst 30 mei,,,en ik wil niet te vroeg gaan testen.

Kiki, hoe staat het met jou? Spannend hoor, nu je NOD zo dichtbij komt en je hebt ook al behoorlijk wat symptomen, dus ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt en dat het deze x raak is!! Ik hoop dat ik je dan achterna kom op het feb-forum!

El, jij bent nog druk aan de klus, maar het wordt ook voor jou weer spannend de komende tijd!! En vrijdag bloed prikken,,,wannneer kun je bellen voor de uitslag?

Steffie,,,,vandaag springt jou ei....goed geklust denk ik,,,ook voor jullie hoop ik dat het deze ronde raak is!!!

Ik voel zelf ook van alles, maar ik ben zo bang om hoop te hebben en straks ontzettend teleurgesteld te worden,,,

Maar nu ga ik lekker genieten van het feit dat ik vandaag 30 geworden ben!! En ga ik proberen mijn gedachten even op iets anders te richten!! Word moeilijk ben ik bang!!!!

Liefs moi xxxx

Happy birthday to you, happy birthday !! Denk er even bij dat ik aan het zingen ben voor je !! hahaha
Van harte Moi en een heel fijne dag gewenst. Ik ben zelf ook net een paar maandjes 30 nu, we staan aan het begin van een nieuw tijdperk ! ;-))
Hopenlijk mogen al onze dromen uitkomen op deze prachtige leeftijd !

Liefs,
Luna

Hoi Moi

ik heb ook op 30 mei mijn NOD!! Spannend he?? Vooral deze dagen gaan zo langzaam voorbij. Ik voel nog helemaal niets. Meestal heb ik wel zere borsten, maar niets van dit alles. Het zegt niet zoveel, ik heb al zo vaak kwaaltjes gehad dat ik dacht: nu is het zover, en dan was het niet zo.
Maar het kan ook zijn dat ik weer een wat langere cyclus heb deze keer. Ik had echt altijd een regelmatige cyclus totdat ik in de medische molen terecht kwam. Volgens mij werkt al die spanning verstorend op je cyclus. Ik ga, mocht ik op de 30e nog niet ongi zijn, in ieder geval gelijk testen. Dan weet je het maar he.
Het blijft spannend. Duimen maar!!

Fijne verjaardag verder. Ik wou dat ik nog 30 was (inmiddels ben ik alweer 34 en leeftijd gaat toch tellen op een gegeven moment).

Liefs,
Anne

lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de GLORIAAAAAAAAAAAAA hieperdepiep!! ik hoop dat je deze maand een fantastisch verjaardagscadeau krijgt!!

Dikke kus Steffie

ja we hebben zeker goed geklust!! spannend hoor weer dat afwachten!!!

Ha die moi,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En hopelijk krijg je het mooiste kado wat je je maar wensen kunt, enne laat je me t even weten hoe t is om 30 te zijn dan kan ik mij er op voorbereiden, ik word in november 30, en ik weet nog niet of ik hier zo blij mee ben, hee veel plezier en spreek je snel!
Groetjes Pluk

he hoi moi

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook ik wens je het mooiste kadoo wat je maar wensen kan
en dat je het over een maand of wat uit/aan pakken kan.
ik voel me nou wel een broekie hoor met mn 23 jaar maar de 30 ga ik ook nog wel eens voorbij
he een hele fijne dag nog vandaag en in het weekend.

groetjes en liefs jorenda

He Moi,

Wat ontzettend te gek dat je je zo blij hebt gevoeld en dat nog wel op je verjaardag, dan kan je verjaardag niet meer stuk he!!! Zo te zien hebben we allemaal aan jou gedacht, leuk dat je dag vandaag zo leuk was. Morgen is mijn kleine meissie jarig dan wordt zij 4 jaar, en dat gaan we zeker vieren,

Liefs Mick

Terug
Bovenaan