Hoi meiden!

Hi,

Hoe is met jullie? Zijn jullie hier nog actief, het lijkt zo uitgestorven terwijl je zou verwachten dat er tijdens de voetballerij op TV veel vrouwen hier lekker op 't forum zouden zijn. Niet dus! Misschien ook wel voetbalfans!

Spreek jullie!
lfs. Suus

ha suus,
ik ben er wel, zat net een berichtje aan momo te typen maar die is volgens mij in de eeuwige cybervelden verdwenen. (het berichtje dan he...) ben eigenlijk best voetbalfan en die spanjaarden vinnik ook best leuk maar ik ben alleen en dan is t toch wel een beetje saai, voetbal. dus ik moest even t forum checken...
groetjes,
lis

Hee Lis,

Ja balen is dat he als je net een heel epistel hebt geschreven, wat dan vervolgens verdwijnt!
Ik kopieer tegenwoordig m'n teksten effe snel, als het lange verhalen zijn dan hè! Ik heb net effe de kachel aangezet, brrr wat is het koud!
Wij wonen in een oud herenhuis en in het souterrain waar de PC staat is het dan bibberen (is overigens bij heet weer supercool!), het lijkt wel herfst.
En vrienden van ons moeten vannacht in hun tentje slapen, ze zijn op Oerol.
Ben je de hele avond homealone?
Hopelijk is je lief snel terug!
Slaap lekker,
lfs. Suus

Aaah wat is "the Silence of the lambs" toch een bloedstollend spannende film, grls. Ik ben maar weer even weggelopen
(schijterd!), en dat terwijl ik 'm al 2x heb gezien en het boek heb verslonden!! Blijft een ijzersterke film. Wie heeft 'm ook gezien?!
Suus

haha, dat had ik gisteravond dus ook...ik had m ook al ns gezien en wist wanneer t eng zou worden...moest ik ineens nodig naar de wc! heb m trouwens niet afgekeken, we hebben een nieuw katertje van 8 weken en een oude kat en dat lijkt niet helemaal lekker te lopen, we kijken t nog even aan, maar t is allemaal wel enerverend moet ik zeggen.
klinkt wel heel leuk jou huis! ik hou ook van oudere huizen, wij hebben er eentje van '37, ook heel leuk. we hebben zo'n gezellige gekleurde appel dus die mag midden in de kamer staan zodat ik t nooit koud heb achter de compu...
ben nog steeds homealone en kan ook geen kant op zo met de poezen, maar da's wel relaxed beetje de krant lezen enzo. en natuurlijk af en toe t forum checken...ik ben trouwens ook een paar keer bij oerol geweest en dan kan t echt verschrikkelijk koud zijn in je tentje, brrrrr, dat zal nu ook wel zijn ja. nou, ik hoop dat je geen nachtmerries van de film hebt gehad,
groetjes,
lis

Hee Lis,

Grappig dat we gisteren samen hier waren! Ik heb Hannibal himself gelukkig niet gezien, viel in de film bij de enge travestiet in die akelige kelder, ook eng!!
Maar goed, wat leuk joh een klein katertje! Mijn ouders hebben dat ook ooit geprobeerd, mislukte helaas. Oude poes (de freule) dulde geen jong katermans om zich heen.
Wij hebben ook 2 poezen, lief zijn ze joh! Ze heten Siepie en Biekie en zijn ca. 8 jaar. Ik ben dol op ze.
Hoe heten jouw poes/kater? En hoe lang zijn ze nu al onder 1 dak?
Wel schetig he zo'n jong katertje, is 't een rooie?

Spreek je gauw!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan