Hoi meiden!!!

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,
Het is lang geleden dan ik hier echt geweest ben. Ik heb een tijdje zonder internet gezeten maar vanaf vandaag kunnen we weer volop aan de gang!

Aanstaand weekend  komt m'n ongi dag dus dat word spannend. Zijn bij de gyn geweest om te kijken hoe m'n cyclus verliep en we moesten klussen op het juiste moment. Afwachten dus hoe het nu gaat.

Helaas ben ik in september geopereerd en lag voor alles het hele zwanger worden gebeuren even stil. Nu we net weer op gang zijn blijkt dat het nog niet goed zit bij mij en zit er een kans in dat ik weer geopereerd moet worden. Ik baal er ontzettend van maar vind het ook belangrijk dat mijn gezond eerst goed is. Het is allemaal nog even afwachten wat er gaat gebeuren. Het punt is wel dat wanneer ik nu zwanger ben, ik waarschijnlijk niet geopereerd kan worden.

We moeten het allemaal maar afwachten en zien. We willen graag die MMM in maar elke x worden we belemmerd. Het zit ons ook niet mee. Heb er ook wel de balen van maar we moeten door en het maar over ons heen laten komen.

Nou meiden...

Ik hoop dat het verder goed gaat met jullie en dat er al veel mensen zwanger zijn geraakt de afgelopen tijd.

Voor de mensen die zwanger zijn... Van Harte Gefeliciteerd en
voor de mensen die nog even moeten wachten... Toi toi toi...

Liefs Leah

Hee Leah!!!!!
"Fijn" dat je er weer bent (je snapt wel he).
Flink balen zeg dat er zoveel tegen heeft gezeten, maar je steekt gelukkig je kop nog niet in het zand!!! Kop op hoor meis!!!! Knuffffffffffffffff

Thanks Deez!!!

Helaas zijn de rode duiveltjes afgelopen weekend geweest. Even verdrietig geweest, maar daarna weer door. Zo kan ik in ieder geval wel gewoon geopereerd worden zonder complicatie's of zorgen.

Liefs Leah

Hoi Leah,

Welkom terug.

Dat is ook slecht nieuws, ben je net geopereerd en net weer begonnen met zwanger worden, moet je weer onder het mes. Het zit jullie niet mee.
Jammer  dat de  toch gearriveerd zijn,  misschien was die operatie dan niet nodig geweest.
Het is niet anders, wat moet, dat moet gebeuren, en dat allemaal om zwanger te worden.
Hopelijk is je lichaam  er daarna WEL helemaal klaar voor en kunnen jullie snel weer beginnen.

Kruimel

Hee meid!

Beetje late reactie van me...maar ik ben er ook niet iedere dag...
In ieder geval heel fijn dat je weer onder ons bent!!
Hier en met de mail!

Wel klote dat die duivels toch weer gekomen zijn he?
En al helemaal na de operatie en dan nu weer opnieuw....
Ik hoop dat alles snel een stuk voorspoediger   bij jullie zal verlopen...
In ieder geval gewoon doorgaan he!!!!!!!!

tot gauw!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan