Hoi Meiden!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ff een update van mijn. Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en de eerste 3 maanden zijn gelukkig voorbij helaas niet zonder slag of stoot want ik heb in het ziekenhuis gelegen en ben geopereerd.....
Ik was zo bang om ons kindje kwijt te raken maar gelukkig is alles goed gegaan. Ik had een cyste in mijn eierstok van 9 cm groot. En die ging heel erg veel pijn doen. Ben bij 7 weken geopereerd. Gelukkig is de cyste nu eindelijk pas aan het slinken en is nu zo'n 3 cm. Ik voel hem nog wel maar goed dat nemen we voor lief.

Ben nu pas aan het genieten dat ik zwanger ben. en heb eindelijk zelf wat dingetjes kunnen kopen want het bleef onvoorstelbaar voor ons. Na 2 jaar was het dan eindelijk gelukt. Nu niet de winkel in en snel iets kopen zodat ik snel die winkel weer uit kon want ik vond het vreselijk om voor andere een kado-tje te moeten kopen. Ik stond met tranen in mijn ogen in de winkel toen ik iets voor mezelf mocht uitzoeken! Ik wilde zelf ook de 12 weken voorbij zijn en dat zijn we dus nu. De placenta werkt en ik moet vaak terug op controle.

Meiden ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en hoop dat jullie ook snel zwanger zijn. Geef de moed niet op!!!!

Ester

hoi hoi

gefeliciteerd met je zwangerschap, ga nu lekker genieten! je verdiend het om zwanger te zijn. ikzelf ben in juni 2 jaar bezig, we hebben net een klusweek achter de rug, dus nu ongeveer 2 weken wachten, ik ben nu wel misselijk al 2 dagen en voel een ongi kramp steeds in mijn buik dus ik ga er niet echt vanuit dat het deze maand wel gelukt is, we zijn eind april voor een half jaar naar huis gestuurd omdat het zaad van mijn vriend nu zo goed was dat er zoveel kans was op een spontane zwangerschap dat ze geen behandelingen wil starten, voor mij een hele opluchting want ik zag er erg tegenop, maar goed, nu is het een half jaar lang wel erg onzeker omdat we niet precies weten wanneer ik een eisprong heb, de gyn zei rond de 11de dag, dus ja wij ook zeker om de dag geklust. als het deze maand niet gelukt is dan gaan we een ovulatie test halen, dan weten we iets meer! maar ja nu eerst nog 2 weken wachten.
nog even een vraagje: ik ben nu op de 15de dag, maar ben nu erg misselijk en heb ongi krampen onderin mijn buik, weet jij misschien wat dat zou kunnen zijn?

Hoi Danielle,

Ik zou het niet weten maar het kan een eisprong zijn. De ene keer merkte ik er wel iets van en de andere keer helemaal niks. Maar misselijk ben ik er nooit bij geweest.

Ik moet zeggen ik heb altijd mijn temp bij gehouden wen dat werte voor mij echt perfect. Zeker na een paar maanden dan weet je hoe je lichaam in elkaar zit, Ik wist dat ik altijd tussen dag 17-19 een eisprong had. en 4 dagen voor mijn NOD ging mijn temp alweer omlaag en kon ik al zien dat ik ongi ging worden. Misschien kan je die proberen. Is nog goedkoper ook.

Succes in elk geval! Het is bij ons ook spontaan gelukt!

Ester

hoi ester
bedankt voor je tip, maar dat werkte juist bij mij niet, ik deed dat steeds op dezelfde tijd sochtends maar bij mij was het niet echt duidelijk met temperaturen, dus vandaar maar ovulatie testen, dat hadden we in het begin een paar keer geprobeerd en dat werkte wel, maar werd erg duur omdat we al 2 jaar bijna bezig zijn. nu vanaf dag 8 aan het klussen om de dag, en nu maar wachten en hopen

gelukkig gaat het bij jouw goed, ben je nog misselijk geweest ofzo? wel heftig trouwens zo`n operatie tijdens je zwangerschap, ik zou denk ik gek worden, helemaal in paniek raken, denk dat ik veel te bang ben om het kindje te verliezen.

hebben jullie al iets gedaan in de babykamer? wij wel al vloer gelegd en geverfd.

groetjes danielle

Hey Danielle,

Okee nee dan werkt de thermometer niet. Maar gelukkig bestaan er tegenwoordig een hoop andere dingen!

Ik was idd erg geschokken. Ik was al bang vanaf de eerste echo want toen kregen we al te horen dat die cyste er zat. ik ben verpleegkundige op die afdeling dus ik kon zelf wel mijn comclusies trekken want er kon gebeuren en ik voelde gewoon dat er iets mis zou gaan..... Een heel groot nadeel dat je ook de andere kant van zwanger zijn af weet. Ik raakte die avond toen ik zoveel pijn kreeg gelukkig niet in paniek maar werd erg stil en was zoooo bang om ons kindje kwijt te raken. kon alleen maar huilen. we hebben vlak voor de ok nog een echo gehad en na de ok ook nog. Dat was erg fijn. maar de weken erna waren ok nog heel erg spannend en heb ik een hoop zitten janken, maar gelukkig gaat nu alles goed en ben ik van de progesteron af.

Wanneer kan jij weer testen? Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken want ik weet hoe deprimerend het elke keer maar weer is! Sterkte en hou vol!

Ester

Terug
Bovenaan