Hoi meiden!!!

Halloha,

Wat een weer he! Vind het wel wat hebben, zolang ik binnen blijf.

Heb zo juist een zwangerschaps test gekocht en zit er aan te denken hem morgen ochtend te doen, weet alleen niet of dit verstandig is, volgens de verpakking kun je hem doen 10 dagen na je bevruchting, en dat zou naar mijn idee morgen zijn. Wat zouden jullie doen of verstandig vinden?
Ik heb zo vreselijk weinig geduld.

Monique, al varens gezien? Wel een beetje verwarrend voor je dat de ene test iets anders zegt als de ander.

Fred, hoe staat het met de ongi?

Enne we gaan ervoor om met zijn alle naar het maart forum te gaan!!!!

Vanavond maar weer voetbal kijken, als ik durf te kijken. Anders zullen jullie me hier vinden.

Jee, wat spannend zeg, knap dat je m nog niet hebt gedaan, meestal is de verleiding dan zoveel groter, als je m al in huis hebt!!
Nou wanneer je m ook doet heel erg veel succes, zal voor je duimen.
Hopelijk heb je snel goed nieuws voor ons! liefs knuffelbeertje,
ps ook succes met voetbal vanavond, ik ben er al helemaal klaar voor, en heb toch goede hoop!

Gewoon doen wat je gevoel zegt Nienepien.
Ik ga morgen vroeg ook testen.
Dus wie weet zijn we beide zeker van de zaak.
Ik ga duimen voor je.
Suc6.

Liefsss Cindy

Hey meiden,

Pff, moelijk hoor Nienepien.
Als ik jouw was zou ik nog even wachten.
10 na de bevruchting testen is wel vroeg, waarschijnlijk zit er dan nog te weinig HCG in je urine.
En, het kost je weer een test misschien. [alhoewel je dat op zo,n moment geen bal kan schelen...]
Maar die misselijkheid klinkt positief toch.
Wat voor gevoel heb je op het moment.
Ik hoop het zoooo voor je dat je zwanger bent, zou fantastisch zijn toch!

Ik had vanmorgen weer een temp van boven de 37.
Maar ik had vandaag wel wat keelpijn en niet helemaal fit.
Misschien had ik daarom verhoging?
Maar echt ziek ben ik niet, werk gewoon dus valt het denk ik mee dat de verhoging daar door komt.
Ik hoop het maar, want in klussen heb\had ik geen zin. [ohjee]
Ik houd mijn nod nu op 5 juli.
Weer een data om naar uit te leven.

Nou meiden, we gaan voor de winst vanavond he!
Ik zou nog wel snel naar Portugal toe willen.
Al was het alleen maar voor het weer.
Wat een regen niet, maar het weekend word het beter!!

Liefs, Monique2

Hoi Nienepien,

Jeetje wat spannend zeg! Zelf dacht ik altijd, ik test overmorgen, maar als je zo'n test in huis hebt dan is de verleiding veel te groot.
Meid, als je morgen wilt testen dan moet je dat gewoon doen!! Als het negatief is dan wacht je gewoon nog een dag of 4/5 voor de volgende test.
Ben wel SUPER nieuwschierig hoor!!
Wat zul jij zenuwachtig zijn dat minuutje dat je moet wachten!!!!

Ik kan niet wachten om morgen op het forum te kijken en te lezen wat de uitslag is van je test!!

Monique2, wat verwarrend allemaal! Dan had de maybe baby het misschien toch toch goed? Moeilijk is dat he?
Er schijnen wel heel veel mensen ziek te zijn op dit moment dus misschien heb je inderdaad ietsjes koort opgelopen. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. Maarja, als je toch om de dag klust dan kun je zo wie zo niet 'naast de pot pissen' zeg maar ;-)

Hebben jullie mijn berichtje nog gelezen op de vorige pagina?

Mijn ongi is gelukkig al een stuk minder. Ik kan niet wachten tot ik mijn eisprong heb!! Ik hoop maar dat ik weer een regelmatige cyclus heb!!

Nou meiden, veel plezier met voetbal en Nienepien.........HEEL VEEL SUCCES MEID!!!

Kus F.

Terug
Bovenaan