Hoi Meiden

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Even een berichtje om jullie te laten weten dat ik nog steeds gewoon meelees met jullie, ondanks dat ik weinig meer reageer. Meestal heb ik mijn handen vol met de kleine en gewoon geen tijd om in te loggen en iets te typen, maar ik heb het stadium waar jullie in zitten ook gewoon overgeslagen, dus ik kan er ook weinig zinnigs over zeggen.
Ik wens jullie allemaal in ieder geval veel sterkte met de laatste loodjes en ik blijf jullie gewoon volgen. Ik wacht met spanning af wie de 2e oktober forum baby gaat krijgen.

Groetjes Natalie

hai Natalie, kan me voorstellen dat je je handen vol hebt met zo'n kleintje. Wel leuk dat je nog meeleest, we gaan er gewoon vanuit dat geen bericht goed bericht is hahaha.

gr. Peet
(38+3 wk)

ps: bij deze meld ik mezelf aan als vrijwilliger voor de 2e oktober beeb hihihi.

ik moet maandag naar de gynaecoloog, dan ben ik 36 weken zwanger, als het goed is gaat hij kijken of het allemaal al een beetje rijp wordt, dan hebbben de kinderen nogg 1 week om zelf te komen en anders gaan ze inleiden.

eigenlijk hoop ik dat ze gewoon lekker zelf komen, geen gerommel aan mijn lijf, ik heb zo een geode zwangerschap het zou mooi zijn om het ook natuurlijk af te ronden.

x martina

Hoi Natalie!

Ja, het is ook erg druk met zo'n kleine! Ik herken dat helemaal!
Denk ook dat niemand het je kwalijk neemt dat je niet mee-kletst! Leuk dat je ons in ieder geval wel blijft volgen!
Je hebt een ontzettend mooi meisje gekregen, wees er maar trots op!

Enne...ook ik wil dolgraag vrijwilliger zijn en de 2e oktober baby op de wereld zetten! Hihihi. Nog 2,5 weken. Vind het weer zoooo spannend! EN ben erg nieuwsgierig!
Afwachten maar....Meer kunnen we niet doen!

Liefs, Billie
37w4d

Hoi!

Leuk dat je nog meeleest. Tuurlijk heb je het druk met de kleine Bo, da's toch ook veel leuker dan alle kwaaltjes hier lezen, hahaha.

Wij gaan voor de 3e oktoberforum-baby, aangezien Tineke gisteren een ks heeft gekregen.

Groetjes,
Nelly 37w6d

Hoi Nathalie,

leuk te lezen dat het goed gaat! Kan me voorstellen dat het druk is nu voor je.
Als het hier maar geen vechten wordt om de tweede plaats! Ik denk namelijk dat we dat allemaal wel willen!

Ik ga in het ziekenhuis bevallen daar onze kleine nog steeds in stuit ligt. (draaipoging mislukt) Ga voor de vaginale bevalling; en als het niet lukt en er mocht onverhoopt toch een kleizersnede moeten plaatsvinden dan is dat ook goed. In het ziekenhuis zijn we dan toch al.

Meiden; nog even volhouden allemaal; onze tijd komt sneller dan we denken misschien!

Groetjes Theolien 37 wk en 5 dg

hoi nathalie,

Fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat.
En logisch dat je druk bent met je nieuwe wondertje...
Geniet er maar heel veel van.
Wel leuk dat je nog steeds meeleest, ben ook er benieuwd wie de 3e oktober moeder word, (ik hoop ik haha).

xx natascha (37w1d)

Terug
Bovenaan