Hoi meis24!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meis24,

Was zomaar benieuwd hoe het met je gaat. Zag op de NOD lijst dat het vandaag jouw dag is!! Nog geen klachten? En heb je nog geen test gedaan? Leef nu extra extra met je mee, want mijn NOD komt ook weer in zicht. Ik denk trouwens dat het de 30ste is en niet de 31ste. Vorige keer had ik ook op dag 16 mijn ovulatie en nu ook. Toen werd ik op dag 29 ongi, dus dat is de 30ste. Zou dus betekenen dat ik morgen een vroege test zou kunnen doen!! Hoop dat je een positieve test krijgt en dat het besmettelijk is ;)! x Maris

Hay meid wat lief van je!!! Helaas werd ik donderdagavond naast grieperig ook ongesteld!! Wat een teleurstelling!!! Ik mag niet klagen ik heb een goede cyclus en dit was nog maar ronde 2, maar het zou zo leuk zijn nu! Mijn vriendin is nu 11 weekjes en samen is wel erg leuk zwanger zijn maar goed misschien volgende maand dan!! Het word nu bijna sowieso 2012 haha! Jij heel veel succes, nog eventjes geduld!!! Spannend hè!!!

Ik hou je in de gaten hoor!! Liefs

Heej! Bij mij is het ook nog maar ronde 2. Was vorige keer aan het kijken wie ook voor een eerste kindje bezig was en ook in ronde 2 zat. Dat was jij dus!! Als het bij ons nu niet raak is wordt het bij ons sowieso 2012. Ik hoop dat ik morgen al meer weet, want we gaan maandag op vakantie naar de Dominicaanse Republiek. Ten eerste wil ik even vlug een berichtje naar jullie kunnen doen en ten tweede heb ik eigenlijk geen zin om EN testen mee te moeten nemen EN maandverband en tampons enzo! Dat is zo lekker tegenstrijdig. Najah, het is niet anders. Heb af en toe wel een raar gevoel in mn onderbuik, maar verder niets. Kan ook gewoon betekenen dat ik ongi word. We zullen nog even moeten wachten! Vriendin van mij is ook zwanger, 14 weken. Zou idd ook erg leuk zijn om samen zwanger te zijn! x

En trouwens, ergens wel fijn dat je donderdag al ongi was. Als het dan toch niet zo is, dan maar liever eerder ongi. Heb ik nu ook hoor! Liever morgen ongi als het nu niet raak is, dan dat ik nog een paar dagen in spanning zit!!

Nou gelijk heb je!! Daar ben ik ook wel blij om en na 9 jaar een cyclus van 29 dagen en nu 28 dagen dus daar ben ik ook zeker blij mee!! Wat grappig dat we ook allebei een zwangere vriendin hebben en in dezelfde ronde zitten! Nou ik hoop dat jij meer geluk hebt als ik ;-) en zoniet dan gaan we gezellig nog en rondje samen door!! Geniet van je vakantie en hopelijk zonder cocktails!

Trouwens dom rep ben ik in 2009 geweest!! Erg mooi!!

Lfs

Cocktails gaat geen probleem zijn, want ik drink toch nooit alcohol. Ook rookt ik niet en drink geen koffie, dus als ik ooit zwanger word, dan gaat niemand het door hebben omdat ik bepaalde dingen moet laten staan!! Haha, nu toch wel handig ;). Heb wel vage klachten hoor. Iedere keer een beetje pijn in mn onderbuik en vanavond een heel klein veegje heel licht roze (roze, niet rood) aan het wcpapier. Verder geen klachten van misselijkheid of pijnlijke borsten, dus ben nog niet overtuigd!! Moet wel zeggen dat ik tijdens mn menstruatie ook eigenlijk geen klachten heb. Geen pijnlijke, opgezette of zware borsten. Ben toen begonnen met de pil omdat ik altijd hele erge buikpijn had, maar dat heb ik nu ook niet meer sinds ik gestopt ben. Ik denk dat ik morgenochtend toch een testje ga wagen, omdat we maandag op vakantie gaan!! Je hoort ervan x

Hey Marissa,

Al getest? hoop voor je dat je straks dubbel en dwars van je vakantie kunt genieten!
Mocht de test negatief zijn wees dan niet te teleurgesteld he.. is dan nog erg vroeg. Wat nog niet is kan dan nog komen.

Ik duim voor je!
@ meis24.. balen meid. Op naar de volgende ronde!

Liefs Lisette

Helaas, negatief.........We zullen nog even moeten wachten. Waarom wacht ik eigenlijk gewoon niet totdat ik of ongesteld ben of een paar dagen overtijd?? Haha, dat kan niemand hier he? Zou me daarom wel een hoop geld besparen!

Terug
Bovenaan